Snelheid valt gewoon weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wijntje

Ben al jaren lid bij Casema/Ziggo abonnement van 180 Mbps.
Maar puf puf geef het bijna allemaal op. Heb 30-10-2014 contact gehad met ziggo over snelheid die steeds weg valt. Ze hadden eerst oude modem Ubee reset gedaan paar (4) dagen blijft alles goed. En hup weg snelheid. op 20-10-2014 nieuwe modem (Cisco epc 3928) installatie gedaan. Maar nog geen 180Mbps gehaald gelijk weer terug gebeld. En gevraagd om reset van het nieuwe modem. En ja wel twee dagen alles vrij goed 175 Mbps nu weer rond de 40/50 Mbps. Woon in een flat in Delft Mozartlaan 2e tage Wat ik altijd vreemd gevonden heb, door de jaren heen. Als monteur geweest is heb je ook ongeveer een week dat alles goed draait. daarna alles weer prut.:giveup: Ga nu maar elke dag filmpje van ziggo Test je snelheid online zetten via YouTube
Gratis bellen is leuk. Maar het voelt als een roodstoplicht dat niet op groen wil springen. https://www.youtube.com/watch?v=QvwlSTSoWjw&feature=youtu.be
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan