J
Jeronimo33
Ik heb een 120Mbps abbo en dat heeft altijd naar behoren gewerkt.
De laatste paar dagen ben ik aan het meten gegaan en kom ik niet hoger dan gemiddeld 43 MBps.
Ook als ik de router er tussen uit haal en de laptop rechtstreeks aan het modem hang.
Modem is van Technicolor.
Ligt dit aan UPC??
De laatste paar dagen ben ik aan het meten gegaan en kom ik niet hoger dan gemiddeld 43 MBps.
Ook als ik de router er tussen uit haal en de laptop rechtstreeks aan het modem hang.
Modem is van Technicolor.
Ligt dit aan UPC??

