• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheid Menu

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Knurk
  • Startdatum Startdatum
Berichten
995
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Een van mijn ergernissen is de snelheid van het menu/interface. Deze is niet altijd constant, meestal loopt het vrij soepel (nog wel altijd met lichte lag), soms reageert het ook gewoon een aantal secondes niet, en heel soms loopt het compleet vast (buiten de gebruikelijke vastloper bij het rangschikken van de favorieten). Nu staat het trage menu wel in de bug-list, maar ik heb ook gelezen dat sommige mensen het menu soepeltjes loopt en nooit last van vastlopers. Ik vraag me of deze mensen echt uitzonderingen zijn of dat ik het toch bij mijn eigen signaal moet gaan zoeken. De sterkte staat net onder goed, maar On Demand werkt gewoon prima en heb nog geen haperingen/blokvorming waar kunnen nemen.
 
Ook ik heb hier last van en gebeld er over met upc.

Het is een bekende bug nagenoeg iedereen heeft er last van. Er mij verteld dat het binnen 2 weken opgelost word dmv software update.
 
Hier ook hetzelfde verhaal, het loopt best lekker maar toch ook wel wat vertragingen en heel af en toe een complete vastloper. Een software update is zeker welkom.
 
Hetzelfde probleem ,maar gelukkig geen vastlopers.
Wel dat pijltje links ineens naar rechts gaat en omgekeerd :D
 
Opvallend trouwens dat in de Horizon commercial die nu loopt ze de snelheid van de menu's enorm opgevoerd hebben zodat het lijkt alsof alles supersnel reageert ;D Blijkbaar was de waarheid niet goed genoeg voor de marketing afdeling.

Ik hoop vooral dat alle overbodige animaties eruit gesloopt worden, zodat het menu veel minder stroperig aanvoelt.
 
soms super snel maar meestal wat trager en heel soms moet ik even op de uit kno drukken en de box weer aanzetten om door te gaan. Een software update is zeker wenselijk.
Evenals een licentiecode voor twonky die ik nog steeds niet ontvangen heb,
 
Terug
Bovenaan