• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheid laag door veel nieuwe abonnementen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
ik kan merken dat dat 45€ abootje een doorslaand succes is>>> mijn leeches op usenet halen de 2.5MByte niet meer in het algemeen, zit momenteel te kutten met 500KB. Dat was in het begin wel zo, jaar terug dus, maar nu erzoveel op 25Mbit zitten. Of zie ik spoken?
 
Sjah zei:
ik kan merken dat dat 45€ abootje een doorslaand succes is>>> mijn leeches op usenet halen de 2.5MByte niet meer in het algemeen, zit momenteel te kutten met 500KB. Dat was in het begin wel zo, jaar terug dus, maar nu erzoveel op 25Mbit zitten. Of zie ik spoken?

Dit lijkt me een zeer voorbarige conclusie. Vul om te beginnen je forumprofiel even in, zodat we je wat meer gericht kunnen helpen.
 
Nee, waar moet ik het anders zoeken dan? Heb mijn profiel wat vervolledigt, maar ik zie niet hoe je me gaat helpen als je weet dat ik een arris modem heb of win 7 of een linksys router. Hiermee haalde ik vroeger al te vaak de max. nu niet meer. ;)
 
Berichten afgeplitst van nieuwsbericht over nieuwe alle in een pakketten en eigen topic van gemaakt.
 
Re: Nieuwe opties Alles-in-één voordeelpakket

Op het moment van typen, download ik met de volle 7,2MB/sec van usenet. Ik denk ook dat je conclusie iets te voorbadig is.
 
Misschien belangrijk om even te vertellen welke Usenet provider je hebt? Zo kun je vergelijken met medegebruikers waar het probleem zit.


Misschien een idee aan de admin(s) een optie in je profiel te maken waar je de naam van de USP in kan vullen? Zeker gezien dit een veelvoorkomende vraag is. ;)
 
Er is inderdaad wel iets aan de hand de laatste tijd.Hoewel usenet het bij mij redelijk tot goed doet,merk ik ook wat haperingen.Zo ook met de upload,die na middernacht perfekt is,maar daarvoor niet.
Of dit door de nieuwe abonnementen komt is wellicht iets te kort door de bocht.Zou ook kunnen dat meer mensen usenet zijn gaan gebruiken en dus meer gebruik maken van hun snelheid.
Dat dit alles in drukke gebieden voorkomt lijkt ook haast zeker,aangezien sommigen de gehele dag door perfekte snelheden halen.
 
Nu om 13 uur wel redelijke snelheid (nog niet de max). Mijn (al dan niet voorbarige ) conclusie: in mijn gebied is het 's avonds druk geworden, dan zal vast met het succesvolle 45€ aanbod te maken hebben.
 
Terug
Bovenaan