• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheid internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pigion

Ik woon in postcodegebied 9461GD en heb veel problemen met wisselende snelheid van het internet. Soms gaat het zo traag dat ik een kop koffie kan inschenken. Dat komt veelal voor in de avond, doch b.v. ook vandaag ( zondag) op de ochtenduren, 10.00 - 13.00 uur. Om 17.00 uur was het weer normaal. Op door-de-weekse dagen komt het ook voor, soms in de ochtend, doch vaker op de avond. Het gaat daarbij om heel gewoon bezoeken van sites, geen films of muziek downloaden. Tijdens zo'n lanzame periode kan ik ook geen e-mails binnenhalen en verzenden. Ik krijg de indruk dat de kabel dan overbelast is of te weinig servercapaciteit bijgeschakeld.
Ik heb een heel gewoon abonnement (basis) doch dat mag toch geen reden zijn mij regelmatig af te knijpen.
Pigion
 
Ik weet niet wie allemaal dit forum volgen en actie nemen op de klachten. Sinds ik het bericht heb geplaatst over de zo nu en dan erg trage verbinding, is het op slag beter geworden.
Pigion
 
Dus jij leeft in de veronderstelling dat men bij Ziggo (als die dit bericht al gelezen hebben) weet welke klant er achter pigion zit.
Hou het maar op toeval.
 
@TheGrouch,
Ik ben weer helemaal terug op aarde. Zowel gistermiddag als gisteravond vanaf ca. 21.00 uur was het weer uiterst traag. Onmogelijk het "Motorforum" te bezoeken en mailtjes binnen te halen. Zo het mogelijk zijn dat de wijkdistributie overbelast is?? Geen idee wat in Gieten NW allemaal aan elkaar geknoopt is, zo is het waardeloos.
Hoe pak ik dit verder aan???
Pigion
Gieten (Dr)
 
Bel eens met 1200. Daar zit Ziggo wel achter.
 
Ik heb er eerst maar eens een klachtenmailtje tegenaan gegooid. Ben benieuwd wat het antwoord is.
Pigion
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan