G
GuitarArnie
Sinds ongeveer drie weken hebben we Alles-in-1 Plus. Router is Cisco EPC3925 met standaardinstellingen. Eerste week haalden we via speedtest-Ziggo netjes rond de 60Mb down en ruim 5 Mb. Na een week was dit nog ongeveer 15 Mb down en 3 Mb up.
Ziggo Helpdesk heeft vorige week router reset en dat verhielp probleem. Nu een week later zelfde euvel. Heb nu zelf router reset en probleem is weer verholpen.
Ik zag vóór ik de reset deed dat ik duizenden 'T3Timeouts' en 'T4Timeouts' had. Dit was te zien bij Status DOCSIS SIGNAL onder de geavanceerde instellingen van de router.
Vragen: wat is de oorzaak van het probleem van de inzakkende snelheden die worden verholpen door router-reset en hoe kan dit structureel worden verholpen? Hebben die T3Timeouts en T4Timeouts er iets mee te maken?
Ziggo Helpdesk heeft vorige week router reset en dat verhielp probleem. Nu een week later zelfde euvel. Heb nu zelf router reset en probleem is weer verholpen.
Ik zag vóór ik de reset deed dat ik duizenden 'T3Timeouts' en 'T4Timeouts' had. Dit was te zien bij Status DOCSIS SIGNAL onder de geavanceerde instellingen van de router.
Vragen: wat is de oorzaak van het probleem van de inzakkende snelheden die worden verholpen door router-reset en hoe kan dit structureel worden verholpen? Hebben die T3Timeouts en T4Timeouts er iets mee te maken?
Laatst bewerkt door een moderator: