R
Robbiej
Ik heb sinds gisteren Fiber Power 60 en nu valt het mij op dat mijn snelheid behoorlijk op en neer gaat als ik aan het downloaden ben. maakt niet uit welke server, nieuwsgroepen of TU Delft voor Linux, heeft iemand enig idee hoe dit komt? kan dit te maken hebben met signaal sterkte die niet optimaal is?
Met 10 mbit was het 1 vlakke lijn..
Zie bijlage voor afbeelding.
Met 10 mbit was het 1 vlakke lijn..
Zie bijlage voor afbeelding.

