• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheid en Capaciteit Klacht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
4

47

Helaas moet na enkele weken toch weer concluderen dat de snelheid niet de beloofte 120mb download bij 10mb upload is, na alle monteurs bezoeken is dit diep triest en ga binnenkort de abbo maar eens verlagen omdat de snelheid niet gegeven kan worden ,heb geen andere verklaring ervoor en heb ook geen zin meer om nieuwe apparatuur enz weer aan te schaffen en de schijnheilige bezoekjes van de monteurs weer aan te moeten zien, de snelheid is hooguit drie dagen redelijk goed en daarna klapt hij weer in, en ik erbij en ik kan het geld in deze tijd wel anders gebruiken ,en complot [UPC en Planhold niet tegen commentaar kunnen enz] theorieen uitzoeken daar heb ook geen zin meer in maar mijn gevoel zegt dat die er zijn maargoed daar mag ieder het zijne van denken wat die wil maar ik gooi de handdoek in de ring want spuug op deze trieste zooi! :-\ daarbij kan de factor van capaciteits probleem een rol spelen maar of dat nog zo geloof ik betwijfel het, UPC kan de snelheid van 120mb niet waarmaken in mijn postcode gebied.
Had mezelf al lekker gemaakt omdat het goed leek te gaan bijna een week lang, opzich hoor je mij niet klagen over de directe en snelle reparatie service van UPC maar het haalt niets uit! toevallig las ik zoiets al in een andere topic maar dit was de tweede teleurstellende UPC jaar voor mij :( hieronder nog wat resultaten, de modem waarden liggen er overigens netjes bij maar het mag allemaal niet meer baten,



 
Goh, vertel is wat nieuws...
En het is niet alleen het internet wat verrot is, hier is de digitale tv zwaar klote om het maar is plat te zeggen. Schokkerig beeld, steeds op on demand springen.
Telefoon ligt er ook om de haverklap uit.
Maar ik heb geduld, nog een aantal maanden...
 
Heb de same issue vandaag ben ik terug gebeld (na twee weken) door UPC, ze sturen een nieuwe modem naar me toe. Heb de oude CISCO EPC 3000 Ik ben benieuwed naar wat ze me toe gaan sturen ik hoop toch geen Thomson.. :o
Volgens hun moet dit mijn snelheid issue oplossen want de huidige modem een twee strings modem is en de nieuwe een 4 strings modem is.

Wat voor modem sturen ze tegenwordig voor een 120MB abonnement?
 
er is na de werkzaamheden weinig verbetering gekomen, ook ondanks dat het modem signaal er mooi bij lijkt te liggen, de gemeten snelheid is nu,



de ping is met online gaming veel te hoog heb schommelingen van 42 ping naar 984 ,maakt weinig uit waar ik op zit, zelfs op de nederlandse server haal niet onder de 42 terwijl altijd ping had tussen 0 en 9 ping en met name in de avonduren bleef die mooi op 0 a 1 hangen toen maar momenteel is het diep triest met alles, het word hoog tijd dat de glasvezel totaan de kamer komt en dan maar hopen dat het niet toch aan iets anders ligt...
Loststaand hiervan ga de snelheid aanpassen ofwel de abbo volgend jaar want iedere euro is een ook voor de klant ::)
 
Beetje oftopic en kweet niet meer wie dat zei over geen reactie op emails enzo, nou krijg ook nooit meer reactie van een webcare medewerker ofzo ,misschien is er niet alleen een capaciteits probleem met internet maar misschien ook met de medewerkers? :laugh:
 
47 zei:
Beetje oftopic en kweet niet meer wie dat zei over geen reactie op emails enzo, nou krijg ook nooit meer reactie van een webcare medewerker ofzo ,misschien is er niet alleen een capaciteits probleem met internet maar misschien ook met de medewerkers? :laugh:


Webcare loopt ongeveer 3weken achter, met dank aan de fijne Helpdesk van upc,die je vaak beroerd helpt met gevolg iedereen zit temailen naar webcare.

ps.Maar zou je je profiel wel even willen invullen, want zo weten we niet in welke regio je zit, want "hier" kan heel nl zijn.
 
Ik heb een maand geleden verhoging van 25 naar 50 Mb. Kreeg een Thomson modem. Dit werkte bedraad goed. 50Mb was ook 50 Mb .Draadloos was slechter 25Mb vlakbij het modem. Maar sinds zaterda 12 november kreeg ik nieuw IP adres. 77 ranges. Sinsdien is de snelheid 10 Mb bedraad. Draadloos 4 Mb. Wat zou dit kunnen zijn. Ik dacht niet het modem. Ik zou het niet weten ben een leek. Er is niets veranderd aan de bekabeling. Inernet en telefoon zijn vorige week vrijdag en zaterdag steeds uitgevallen. Nadien was het slecht. Wordt er een beetje moedeloos van.
 
Terug
Bovenaan