S
smoking
besten mensen. ik heb een langetijd probleem met me snelheid. normaal is dat 120mbps en nu haal ik maar 90mbps en vanaf 17:00 is het nog maar 30mbps ik heb al 5 a 6keer monteuren gehad modem die zelfs 3keer vervangen zijn eerst had ik een epc3000 en een webstar voor me telefoon. en ik had upc gebeld van dat me snelheid niet goed en ze zijden dat me modem zwaar verouderd was en dat ik een nieuwe kreeg een epc3212
en snelheid bleef drama ik upc weer gebeld en kwam weer een monteur die verniewde de epc3212 om voor de zelfde type en nog steeds drama en ik weer natuurlijk gebeld en weer een monteur tot ik een telefoontje kreeg dat het een capaciteits probleem was en dat ze aan het uitzoeken zijn en de server een upgrade zou krijgen en dat ging weer een maand verder en nog niks dus belde op naar upc dat ik een nieuw probleem kreeg om de haverklap disconnecten kreeg over heel de dag wel meer dan 20keer zit je in game en jou hoor internet weg en de modem die herstart en na 30sec weer terug is ik heb ook een router dacht dat het daar aan lag en rechtstreeks gebeurd het ook en dat ik upc sprak met hoelang het zou duren kreeg ik weer een monteur (upc zij dat er geen monteuren meer mocht komen van wege mij capaciteits probleem) en dat ze er mee bezig waren monteur aan gekomen zij op een gegevenmoment die monteur bellen die was ook erg boos op upc en die medewerker zij van upc jeetje wat vervelend ze hebben de klacht niet eens in behandeling genomen en hij zou het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden door upc meerdere malen beloofd en niet 1 keer teug gebeld en ik blijf met de zelfde problemen (uitval ook met telefoonie ik hoop dat iemand raat weet of dat upc aktie onderneem anders ben ik van plan over te gaan op adsl beter stabiel dan onstabiel ik blijf het liefst omdat de snelheid normaal gesproken lekker snel is 14mb
ik hoop dan ook dat jordy of een andere medewerker het op kan lossen of dat andere mensen dit ook hebben zodat ze sneller het kan oplossen post code 3069 
en snelheid bleef drama ik upc weer gebeld en kwam weer een monteur die verniewde de epc3212 om voor de zelfde type en nog steeds drama en ik weer natuurlijk gebeld en weer een monteur tot ik een telefoontje kreeg dat het een capaciteits probleem was en dat ze aan het uitzoeken zijn en de server een upgrade zou krijgen en dat ging weer een maand verder en nog niks dus belde op naar upc dat ik een nieuw probleem kreeg om de haverklap disconnecten kreeg over heel de dag wel meer dan 20keer zit je in game en jou hoor internet weg en de modem die herstart en na 30sec weer terug is ik heb ook een router dacht dat het daar aan lag en rechtstreeks gebeurd het ook en dat ik upc sprak met hoelang het zou duren kreeg ik weer een monteur (upc zij dat er geen monteuren meer mocht komen van wege mij capaciteits probleem) en dat ze er mee bezig waren monteur aan gekomen zij op een gegevenmoment die monteur bellen die was ook erg boos op upc en die medewerker zij van upc jeetje wat vervelend ze hebben de klacht niet eens in behandeling genomen en hij zou het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden door upc meerdere malen beloofd en niet 1 keer teug gebeld en ik blijf met de zelfde problemen (uitval ook met telefoonie ik hoop dat iemand raat weet of dat upc aktie onderneem anders ben ik van plan over te gaan op adsl beter stabiel dan onstabiel ik blijf het liefst omdat de snelheid normaal gesproken lekker snel is 14mb
ik hoop dan ook dat jordy of een andere medewerker het op kan lossen of dat andere mensen dit ook hebben zodat ze sneller het kan oplossen post code 3069 