• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheid drama en heel veel disconnect upc weet er van wat ken ik doen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter smoking
  • Startdatum Startdatum
S

smoking

besten mensen. ik heb een langetijd probleem met me snelheid. normaal is dat 120mbps en nu haal ik maar 90mbps en vanaf 17:00 is het nog maar 30mbps ik heb al 5 a 6keer monteuren gehad modem die zelfs 3keer vervangen zijn eerst had ik een epc3000 en een webstar voor me telefoon. en ik had upc gebeld van dat me snelheid niet goed en ze zijden dat me modem zwaar verouderd was en dat ik een nieuwe kreeg een epc3212
en snelheid bleef drama ik upc weer gebeld en kwam weer een monteur die verniewde de epc3212 om voor de zelfde type en nog steeds drama en ik weer natuurlijk gebeld en weer een monteur tot ik een telefoontje kreeg dat het een capaciteits probleem was en dat ze aan het uitzoeken zijn en de server een upgrade zou krijgen en dat ging weer een maand verder en nog niks dus belde op naar upc dat ik een nieuw probleem kreeg om de haverklap disconnecten kreeg over heel de dag wel meer dan 20keer zit je in game en jou hoor internet weg en de modem die herstart en na 30sec weer terug is ik heb ook een router dacht dat het daar aan lag en rechtstreeks gebeurd het ook en dat ik upc sprak met hoelang het zou duren kreeg ik weer een monteur (upc zij dat er geen monteuren meer mocht komen van wege mij capaciteits probleem) en dat ze er mee bezig waren monteur aan gekomen zij op een gegevenmoment die monteur bellen die was ook erg boos op upc en die medewerker zij van upc jeetje wat vervelend ze hebben de klacht niet eens in behandeling genomen en hij zou het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden door upc meerdere malen beloofd en niet 1 keer teug gebeld en ik blijf met de zelfde problemen (uitval ook met telefoonie ik hoop dat iemand raat weet of dat upc aktie onderneem anders ben ik van plan over te gaan op adsl beter stabiel dan onstabiel ik blijf het liefst omdat de snelheid normaal gesproken lekker snel is 14mb :) ik hoop dan ook dat jordy of een andere medewerker het op kan lossen of dat andere mensen dit ook hebben zodat ze sneller het kan oplossen post code 3069 :(
 
de router is inderdaad het probleem NIET

Dit is echter de modem

Ken je misschien kijken wat je signaal waardes zijn

Misschien dat die wel niet in orde zijn
 
dit is wat ik hebt upc zij duidelijk dat het in de retour signaal zit en hoop dat het nu wel enel opgelost is :(
weet ook niet of dezewaardes goed of onderdemaat zijn :(

Power Level Signal to Noise Ratio
Channel 1: 11.3 dBmv 39.5 dBmv
Channel 2: 11.0 dBmv 39.2 dBmv
Channel 3: 11.1 dBmv 39.2 dBmv
Channel 4: 11.2 dBmv 39.0 dBmv
Channel 5: 0.0 dBmv 0.0 dBmv
Channel 6: 0.0 dBmv 0.0 dBmv
Channel 7: 0.0 dBmv 0.0 dBmv
Channel 8: 0.0 dBmv 0.0 dBmv


Power Level
Channel 1: 36.5 dBmv
Channel 2: 0.0 dBmv
Channel 3: 0.0 dBmv
Channel 4: 0.0 dBmv
 
Oh ja hoor deze waardes zijn goed

De downstream is wat hoger maar wel binnen de grens


Misschien jordy-UPC een pm sturen

Die ken het altijd oplossen
 
wat dan de oorzaak is van wat ik hebt snelheid is echt drama nu komt het weer terug ik zal vanmiddag weer de resultaten plaatsen en die uitvallen blijft voor de rest ook een raatsel voor mij kijk val het internet uit dan zal het ergens anders aan liggen maar de telefoon valt er ook uit is het dan de retour signaal ? :(
 
En televisie dan blijft tie werken

Want dan ken het komen waar het signaal naar binnen komt
 
tv is wel goed de analoge digitaal kan wel eens blokken afentoe alleen als het overdag is
 
Ja het kan bij de wijk kast liggen waar het signaal naar binnen kom
Reset of powercycle(uit en aan) het modem is en kijk is in de log van de modem
 
hoe kom ik in de log wat de inlog gegevens heb ik niet update JORDY-UPC heeft al een pm gehad wacht nog op andwoord
 
Log ken je alleen inkomen als de modem nog niet online staat

Gegevens zijn:

Admin
W2402


Hoop dat dat werkt

zoals ik net zei de log ken je pas zien als de modem in de buurt kom van online komen
Dat is helaas een nieuwe beveiliging Ben blij dat ik nog steeds de Cisco epc3000 heb

Groetjes Melvin


PS: dacht altijd dat de upstream channel dat die op de 49dbmv moet staan maar dat weet ik niet zeker
 
Terug
Bovenaan