Heb een Cisco EPC3208 en een Sitecom WRT300n. Bij bedraad staat mjn lan snelheid op max 100Mbps, en via wifi op 150Mbps. Daardoor kan ik geen optimaal gebruik maken van mijn abonnement, en wil dat graag volledig benutten. Maak gebruik van een UTP CAT6 kabel, dus dat zou goed moeten zijn. Wil het nu de Cisco testen door de kabel vanuit mijn computer rechtstreeks aan te sluiten op de Cisco, maar krijg dan geen internet verbinding.
Denk dat ik dus iets fout doe, maar wat .........
Denk dat ik dus iets fout doe, maar wat .........