M
megaripper
Ze maken dus de nodige fouten als de datagebruik pagina niet meer werkt zie het volgende 
Snelheid hersteld
4-10-2005 17:40
Door een probleem met het systeem waarmee wij dataverkeer meten, zijn een aantal klanten onterecht terug gezet in snelheid. In de nacht van 3 op 4 oktober jl. zijn betreffende accounts weer hersteld. Mocht u sinds afgelopen weekeind het gevoel hebben dat uw verbinding is terug gezet in snelheid dan adviseren wij u om uw kabelmodem te resetten. Dit doet u door de stroomkabel voor 10 seconden uit het modem te halen en er vervolgens weer op aan te sluiten.
Mocht de verbindingssnelheid dan nog niet hersteld zijn, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
Bron: https://www.chello.nl/Support/Storingen/
4-10-2005

Snelheid hersteld
4-10-2005 17:40
Door een probleem met het systeem waarmee wij dataverkeer meten, zijn een aantal klanten onterecht terug gezet in snelheid. In de nacht van 3 op 4 oktober jl. zijn betreffende accounts weer hersteld. Mocht u sinds afgelopen weekeind het gevoel hebben dat uw verbinding is terug gezet in snelheid dan adviseren wij u om uw kabelmodem te resetten. Dit doet u door de stroomkabel voor 10 seconden uit het modem te halen en er vervolgens weer op aan te sluiten.
Mocht de verbindingssnelheid dan nog niet hersteld zijn, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
Bron: https://www.chello.nl/Support/Storingen/
4-10-2005