• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheid al verhoogd? Alles in 1 extra ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dj-scratch
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dj-scratch

Sinds vanochtend nadat ik geen verbinding meer had en nadat de modem gereboot is ?

Download 43.80 Mb/s
Upload 4,2 Mb/s

En ik heb geen Docsis 3 modem ?

Meer mensen dit gemerkt

Regio Voorburg
 
leuke 1 april grap heb nog steeds de ouwe snelheid alles in een extra dus wat daar staat moet wel een 1 april grap zijn
 
Inderdaad, Alles in 1 Extra zal pas samen met andere abonnementen verhoogd worden na de zomer schijnt het, en dan naar 30Mbps. Maar goed, daar is het 1 april voor, of hij heeft een raar storinkje. Als je het serieus meent kan je het best nog een keer een speedtest doen.
 
Inderdaad, Alles in 1 Extra zal pas samen met andere abonnementen verhoogd worden na de zomer schijnt het, en dan naar 30Mbps. Maar goed, daar is het 1 april voor, of hij heeft een raar storinkje. Als je het serieus meent kan je het best nog een keer een speedtest doen.


50 mbit wordt alles in een extra
 
Hier ook nog de oude snelheid, ook net een modemreset gedaan.

Ik vermoed ook dat dit een 1 april grap is.

Maar we zien het wel of meerdere mensen zich melden :)
 
Sinds vanochtend nadat ik geen verbinding meer had en nadat de modem gereboot is ?

Download 43.80 Mb/s
Upload 4,2 Mb/s

En ik heb geen Docsis 3 modem ?

Meer mensen dit gemerkt

Regio Voorburg

Jij hebt mijn helft:no:
 
Hier ook nog de oude snelheid, ook net een modemreset gedaan.

Ik vermoed ook dat dit een 1 april grap is.

Maar we zien het wel of meerdere mensen zich melden :)

Dan is mijn grap in iedergeval bij 1 iemand geslaagd :schater:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan