V
vbouw
Ik heb sinds kort de technicolor modem en 200 mbs abbo.
Modem zit in de huiskamer beneden en de pc op de 1e etage recht boven de modem.
Mijn snelh. komt niet boven de 90 mbs uit terwijl ik 200 mbs abbo. heb.
Kabel is vanaf modem regelrecht op de pc aangesloten boven.
Waar kan dat aan liggen?
Modem zit in de huiskamer beneden en de pc op de 1e etage recht boven de modem.
Mijn snelh. komt niet boven de 90 mbs uit terwijl ik 200 mbs abbo. heb.
Kabel is vanaf modem regelrecht op de pc aangesloten boven.
Waar kan dat aan liggen?