- Berichten
- 270
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Horizon Box hier vandaag aangesloten.... Maar tjemig wat werken al die menu's onhandig. Raak door de bomen het bos kwijt. Het meeste is mee te leven en zal wel wennen zijn. Maar 1 ding vind ik erg onhandig. Op de "oude" media box kon je gewoon je zender bijv op NLD1 hebben staan en dan simpel met Links/Rechts door de andere zenders heen browsen om te zien wat er op de vorige/volgende zenders bezig is. En met de naar beneden toets zag je welk programma na het huidige programma komt, en daarna en daarna etc....
verder vind ik de Afstandbediening wel erg simplistisch. Geen knop om meteen bij OnDemand en DVR te komen. Wil je die diensten gebruiken moet je eerst het menu in duiken. Niet meer een kwestie van 1 knop en je bent bij een overzicht van je opnamen.
Ligt het aan mij of is dit allemaal nu veel omslachtiger gemaakt?
verder vind ik de Afstandbediening wel erg simplistisch. Geen knop om meteen bij OnDemand en DVR te komen. Wil je die diensten gebruiken moet je eerst het menu in duiken. Niet meer een kwestie van 1 knop en je bent bij een overzicht van je opnamen.
Ligt het aan mij of is dit allemaal nu veel omslachtiger gemaakt?

