M
MrD
Sinds gisteren is de schitterende horizon box weer defect. Ik heb nu wel televisie maar echter geen telefonie en internet van UPC... 
Ik wordt hier echt een beetje moedeloos van, dit is al de 2e box die in een korte tijd defect is gegaan.
Het probleem is dat de box in de OFFLINE mode staat en met geen mogelijkheid online gaat. Gebeld en de helpdesk snapte er ook niks van, uit coulance krijg ik nu een apart modem zoals voorheen..
(hier had ik tenminste nooit problemen mee)
Ik krijg ook alle codes die je maar kunt bedenken, 6080, 7010 blablaba
Nu mijn vraag moet ik mijn modem koppelen met de horizon box en waarom? En hoe, en indien dit nodig is moet ik dan alle netwerk kabels c.q. telefonische kabels weer in de aparte modem pluggen of kunnen deze in de horizon blijven??
Echt waar dit slaat helemaal nergens op!!!

Ik wordt hier echt een beetje moedeloos van, dit is al de 2e box die in een korte tijd defect is gegaan.
Het probleem is dat de box in de OFFLINE mode staat en met geen mogelijkheid online gaat. Gebeld en de helpdesk snapte er ook niks van, uit coulance krijg ik nu een apart modem zoals voorheen..
(hier had ik tenminste nooit problemen mee)
Ik krijg ook alle codes die je maar kunt bedenken, 6080, 7010 blablaba
Nu mijn vraag moet ik mijn modem koppelen met de horizon box en waarom? En hoe, en indien dit nodig is moet ik dan alle netwerk kabels c.q. telefonische kabels weer in de aparte modem pluggen of kunnen deze in de horizon blijven??
Echt waar dit slaat helemaal nergens op!!!
bij ons kwam de monteur binnen en het eerste wat hij zei: hoe kunnen ze in deze situatie willen, dat alles via Horizon loopt. En hij pakte zonder over kosten oid te spreken een cisco router. denk dat veel Horizon gebruikers dat hebben.
