• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snel en goed GEHOLPEN ;)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MrD
  • Startdatum Startdatum
M

MrD

Sinds gisteren is de schitterende horizon box weer defect. Ik heb nu wel televisie maar echter geen telefonie en internet van UPC... >:(

Ik wordt hier echt een beetje moedeloos van, dit is al de 2e box die in een korte tijd defect is gegaan.

Het probleem is dat de box in de OFFLINE mode staat en met geen mogelijkheid online gaat. Gebeld en de helpdesk snapte er ook niks van, uit coulance krijg ik nu een apart modem zoals voorheen..
(hier had ik tenminste nooit problemen mee)

Ik krijg ook alle codes die je maar kunt bedenken, 6080, 7010 blablaba

Nu mijn vraag moet ik mijn modem koppelen met de horizon box en waarom? En hoe, en indien dit nodig is moet ik dan alle netwerk kabels c.q. telefonische kabels weer in de aparte modem pluggen of kunnen deze in de horizon blijven??

Echt waar dit slaat helemaal nergens op!!!

teleurstelling.jpeg
 
Re: Jaaa hoooor het is weer zo ver @#$!@#

Ik zou zelf niet gaan knutselen, laat een monteur het aansluiten.
die controleert ook je signaalsterkte en signaalkwaliteit.
en ook je instellingen.

als je internet/telefoon van je Horizon af wil en via een router wil laten lopen, moet er bij UPC ook wat worden omgezet. Dat kan de monteur ook ter plekke regelen.

voorkom nog meer ellende: monteur op kosten van UPC.

en uit coulance??? bij ons kwam de monteur binnen en het eerste wat hij zei: hoe kunnen ze in deze situatie willen, dat alles via Horizon loopt. En hij pakte zonder over kosten oid te spreken een cisco router. denk dat veel Horizon gebruikers dat hebben.

Hoe het gaat werken: inderdaad zoals je oude situatie. internet en telefonie via je router. Kan je natuurlijk bij je tv plaatsen, als je momenteel daar alle kabels hebt. Of in de meterkast als daar je kabel binnenkomt en daar ook alle aansluitingen zijn.

Je Horizon kan je draadloos of bekabeld verbinden met je router, zodat die in het thuisnetwerk wordt opgenomen. Bij sommigen werkt dat, hier helaas niet. (al van alles geprobeerd).

succes en sterkte!
 
Re: Jaaa hoooor het is weer zo ver @#$!@#

Je gaat het niet geloven maar ik heb weer internet, precies zoals de mevrouw van de helpdesk beloofde.
Ze heeft alles netjes overgeschakeld voor de aparte modem, 20 min en ik was weer online..

En de horizon met de modem verbinden was een eitje, ga hiervoor niet 20 dagen wachten voor een monteur die dat zou moeten doen :o 8)

Top!!!



3235427181.jpg
 
Terug
Bovenaan