F
FamilieSchoemaker
Heb sinds dit koude weer erg last van sneeuw ....en niet alleen buiten
.. Heb een Samsung smart tv met neotion HD module en sinds de kou erg veel blokken vooral smorgens en savonds ...niet zo blij mee natuurlijk ...ben ik de enige die daar last van heeft of is dit ..."normaal" enig idee wat hier aan te doen is en heb al gereset alvast bedankt voor de tips ...groetjes Rob :pompom:
.. Heb een Samsung smart tv met neotion HD module en sinds de kou erg veel blokken vooral smorgens en savonds ...niet zo blij mee natuurlijk ...ben ik de enige die daar last van heeft of is dit ..."normaal" enig idee wat hier aan te doen is en heb al gereset alvast bedankt voor de tips ...groetjes Rob :pompom: