• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sneeuw

  • Onderwerp starter Onderwerp starter FamilieSchoemaker
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FamilieSchoemaker

Heb sinds dit koude weer erg last van sneeuw ....en niet alleen buiten :wink: .. Heb een Samsung smart tv met neotion HD module en sinds de kou erg veel blokken vooral smorgens en savonds ...niet zo blij mee natuurlijk ...ben ik de enige die daar last van heeft of is dit ..."normaal" enig idee wat hier aan te doen is en heb al gereset alvast bedankt voor de tips ...groetjes Rob :pompom:
 
Wat voor coaxkabel en aansluitstekkers gebruik je.

Standaard coax kabel en stekker zijn erg gevoelig voor storingen van buitenaf namelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan