L
leppam
Ik maak gebruik van pop3 voor mail maar niet die van Ziggo, wel wil ik voor uitgaande mail ziggo smtp gebruiken, wat zijn hiervoor de juiste instellingen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een heel klein beetje zoekwerk op de site van Ziggo zelf vind je dit pdf-bestandIk maak gebruik van pop3 voor mail maar niet die van ziggo, wel wil ik voor uitgaande mail ziggo smtp gebruiken, wat zijn hiervoor de juiste instellingen?

ik wil hetzelfde nu doen. ik heb inmiddels meerdere username en passwords van ziggo gekregen dus weet eigenlijk niet welke te gebruiken maar laten we uitgaan van [email protected] dan werkt smpt.casema.nl nog wel of moet dat smtp.ziggo.nl zijn? heb zelfs nog ergens gelezen mail.ziggo.nl
en dan mijn password onder acc settings... dit heb ik geprobeerd maar werkt niet...
ok
maar wat als ik met mn laptop elders zit? dan bevind ik me in een ander domein...
is mn smtp dan zeg maar mobiel?
en is het smtp.ziggo.nl of smtp.casema.nl
Dat is niet helemaal waarNee, dan moet je versturen via de smtp server van de provider waar je op dat moment met je laptop een verbinding mee hebt. Of gebruik maken van webmail.
Nee hoor, dat gaat niet werken.Dat is niet helemaal waar
je gebruikt gewoon je eigen smtpserver (van ziggo )
moet alleen EERST mail ophalen, en dan pas verzenden met user//wachtwoord verificatie in de smtpsettings
mail.ziggo.nl meen ik