• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SMTP Error Er zijn spam berichten verstuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

turtlespeed

Uitgaande mail werkt niet!
Krijg de melding: SMTP Error
Er zijn spam berichten verstuurd.

Wanneer ik kijk op ziggowebcare hebben meer mensen hier last van...
 
Inderdaad kan ik ook sinds enkele dagen geen mail meer versturen.
Ik krijg een melding dat de uitgaande mailserver mijn email adres niet accepteert, zeer vreemd...

Aanvulling 29-11:
Volgens de helpdesk, die ik gebeld heb, zijn er vanuit mijn e-mail account meer dan 2500 berichten in 24 uur verstuurd.
Ik moest de wachtwoorden resetten van Mijn Ziggo en mijn e-mail account en een bericht aan [email protected] sturen om opnieuw aangesloten te worden.

Echter ik weet met bijna 100% zekerheid dat er vanuit mijn e-mail account geen spam is verstuurd. Mijn wachtwoorden zijn sterk en er zit geen malware op de enige PC en iPad die dit account gebruikt.

Ik heb de indruk dat een e-mail aan 8 vrienden (in BCC veld) dit getriggerd heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn wachtwoorden zijn sterk en er zit geen malware op de enige PC en iPad die dit account gebruikt.

In principe kan elk programma, vanaf elk willekeurig account, zonder wachtwoord mail vanaf jouw IP naar de Ziggo mail server sturen.

Vandaar dat ik poort 25 in mijn router dichtgezet had zodat je alleen mail via een beveiligd account kunt versturen. (Ik heb sinds kort een eigen mailserver en daarvoor moet ik poort 25 toch weer open laten)
 
Kan geen mail versturen

Inderdaad kan ik ook sinds enkele dagen geen mail meer versturen.
Ik krijg een melding dat de uitgaande mailserver mijn email adres niet accepteert, zeer vreemd...

Aanvulling 29-11:
Volgens de helpdesk, die ik gebeld heb, zijn er vanuit mijn e-mail account meer dan 2500 berichten in 24 uur verstuurd.
Ik moest de wachtwoorden resetten van Mijn Ziggo en mijn e-mail account en een bericht aan [email protected] sturen om opnieuw aangesloten te worden.

Echter ik weet met bijna 100% zekerheid dat er vanuit mijn e-mail account geen spam is verstuurd. Mijn wachtwoorden zijn sterk en er zit geen malware op de enige PC en iPad die dit account gebruikt.

Ik heb de indruk dat een e-mail aan 8 vrienden (in BCC veld) dit getriggerd heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem?


Hallo,

Ook ik kan sinds deze week wel mail ontvangen maar geen mail versturen, niet via webmail , niet via mijn tablet en smartphone.
Heb de wachtwoorden ook al veranderd maar niks helpt.
Heb geen spam en verstuur en krijg maar weinig mails.
Hoop dat het snel verholpen wordt.
 
Als je vanwege spam afgesloten bent zal dat niet zomaar gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan