Smartwifi pod blijft knipperen. Niet te zien op de app. Internet doet het wel maar niet via de pod.

Liz Ocavello

Forum Gebruiker
Berichten
3
Hoi,

Mijn smart wifi pod heeft het een aantal maanden goed gedaan. Hij is een tijd van de stroom afgeweest en nu werkt hij niet meer. Lampje blijft knipperen; niet te zien in de app. Ik heb in de app gekozen voor "pod toevoegen" , barcode gescand, resultaat: "deze pod is al geactiveerd". Dat klopt, hij heeft het prima gedaan. Enig idee wat ik verkeerd doe? Alvast bedankt! ps internet doet het op zich goed; wifibooster en modem zijn goed te zien op de app, inclusief welke apparaten waaraan gekoppeld zijn. Alleen de smartpod ontbreekt en hij stond er vroeger wel bij.
 
Van een ander forum:

"Haal het modem en de pods van de stroom, na 30 seconden of langer, het modem weer op de stroom en als die volledig is opgestart, de pods in de stroom.
Het kan tot 15 minuten duren voor alles goed gevonden is en start dan de app.
Het kan tot een uur duren totdat en hogere snelheid is bereikt via de pods.
Na 24 uur zou het hele mesh netwerk de mogelijke snelheid moeten hebben."


Mocht het niet gaan werken dan zou je de helpdesk kunnen bellen. Zij kunnen een pod verwijderen en misschien kun je hem daarna gewoon weer toevoegen.
 
Terug
Bovenaan