Smartwifi kan mijn netwerk niet vinden

Ik heb precies hetzelfde probleem

Niet meteen. Ze gaan kijken of niet veel meer gebruikers niet goed kunnen inloggen op het modem zonder dat die gebruikers dat zelf weten (je ontdekt dat immers pas als je inlogt) en daarnaast hoopt Ziggo dat het probleem is verholpen zodra er een update voor het modem beschikbaar is.
 
Wat voor modem heb je (hebben jullie)?
- Connectbox (Arris of Compal)
- Connectbox Giga
- Technicolor

Heb je een zwart of een wit modem?
 
Hoe is alles aangesloten? Gebruik je nog een (eigen) losse router? Of alleen het Ziggo modem?
Op welk apparaat staat de SmartWifi app?
Kun je het ook met een ander apparaat proberen?
 
Ik heb alleen een Ziggo modem. De app staat op mijn iPhone 12.
Het probleem zit niet in de app, maar in het modem. Want ik kan met mijn laptop geen verbinding maken met mijn modem. Ook Ziggo kan dat niet. Ze zien wel dat aan de 'voorkant' alles goed werkt, maar kunnen geen verbinding krijgen met de 'achterkant' van het modem.
 
Draak van service vriendelijkheid..

Advies..modem laten vervangen. Hierna staat alles juist in de ziggo systemen en kan je in de wifi app..ook je eigen modem wel terugzien.
En pods toevoegen etc..

Ik heb er al 2 zo kunnen oplossen.
 
Terug
Bovenaan