Wie kan mij helpen? Om een wifi-pod te kunnen installeren, heb ik de SmartWifi-app gedownload. Via het tabblad 'Apparaten' wordt mijn SmartWifi-modem niet gevonden. Het bericht verschijnt: 'Kan geen informatie ontvangen van je verbonden apparaten ...". Daarom zie ik bovenaan dat scherm niet de 3 puntjes waarmee ik de pod kan installeren. Waarschijnlijk heeft dit probleem te maken met wat ik nu ervaar bij het inloggen op mijn modem. Als ik met mijn laptop (bekabeld) inlog op mijn modem, zie ik op het tabblad 'Home' 2 tellen informatie over de status van het modem, maar meteen daarna verschijnt de foutmelding: "Het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem. Probeer het nogmaals". Ditzelfde gebeurt als ik het tabblad 'Verbonden apparaten' kies. Gek genoeg heb ik geen problemen als ik de tabbladen 'Geavanceerde instellingen' en 'Beheer' aanklik. Ik kan bijvoorbeeld wel mijn wachtwoord wijzigen. Ik heb het modem gereset en teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar dit heeft niets geholpen. In huis werkt wifi trouwens prima.
Om in te loggen in het modem heb ik 2 bekabelde Windows 10-laptops gebruikt en verschillende browsers. Steeds is het resultaat hetzelfde. Ook als ik met mijn iPhone inlog. De SmartWifi-app staat op mijn iPhone 12, met besturingssysteem 15.1.
Vandaag heb ik Ziggo gebeld. Dit probleem is bij hen onbekend. Daarom doe ik graag een beroep op de technische kennis van de deelnemers aan dit forum.
Om in te loggen in het modem heb ik 2 bekabelde Windows 10-laptops gebruikt en verschillende browsers. Steeds is het resultaat hetzelfde. Ook als ik met mijn iPhone inlog. De SmartWifi-app staat op mijn iPhone 12, met besturingssysteem 15.1.
Vandaag heb ik Ziggo gebeld. Dit probleem is bij hen onbekend. Daarom doe ik graag een beroep op de technische kennis van de deelnemers aan dit forum.