Smartkaart

  • Onderwerp starter kerijaan
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kerijaan

Hallo ik wilde net een 4 de smartkaart laten activeren via de telefoon maar kreeg the horen dat dat niet gaat er mogen er maar 3.maar op de site van Ziggo staat dat je zelf 5 kaarten kan gaan.wat kan ik er aan doen om mijn 4de kaart geactiveerd krijg.
 
Op de website van Ziggo staat toch duidelijk dat je maximaal 3 smartcards kunt activeren. Voor de fusie van Ziggo met UPC op 13 april was dat maximum 5 smartcards, waarvan 3 via de website en 2 telefonisch. Na de fusie is dat maximum 3. Een van de nadelige gevolgen van de fusie met UPC (Liberty Global).
 
Probeer het eens bij het Webcare team op twitter of op het forum van ziggo zelf.
 
Ziggo heeft het limit terug gedraaid naar 3. Toen ik belde om een 4de en 5de te activeren deden ze ook moeilijk tot ik ze heel duidelijk maakte dat er een toezegging is gedaan door de webcare dat ik een 4de en 5de mocht registreren. Probeer het ook eens via die weg.

Toen ik een kleine maand geleden die nummer 4 en 5 registreerde zag ik in Mijn Ziggo staan dat het nog kon via de klantenservice. Of dat er nog steeds staat weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan