• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SmartCard

  • Onderwerp starter Onderwerp starter G.P.Liem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

G.P.Liem

Zins kort hebben we een tweede smartcard van Ziggo aangeschaft helaas hebben we door bouw omstandigheden de tweede S Card nog niet kunnen gebruiken.
Kan iemand vertellen hoe het zit, kunnen we met de tweede card de zelfde hoeveelheid zender ontvangen.....................Of moet de SmartCard door Ziggo anders geactiveerd worden..........

Groetjes GPL:sad:
 
Zins kort hebben we een tweede smartcard van Ziggo aangeschaft helaas hebben we door bouw omstandigheden de tweede S Card nog niet kunnen gebruiken.
Kan iemand vertellen hoe het zit, kunnen we met de tweede card de zelfde hoeveelheid zender ontvangen.....................Of moet de SmartCard door Ziggo anders geactiveerd worden..........

Groetjes GPL:sad:
Zat die smartcard in een pakket? Dat wil zeggen een doosje van Zigggo met allemaal info?

Maar goed, die kaart moet bij eerste gebruik geregistreerd worden bij Ziggo.
 
Wel de eerste smartcard hebben we al jaren, en is geabonneerd op Ziggo tvtheek zins kort hebben we tweede card voor boven aangeschaft......De vraag is kun je met de tweede card net zoveel zender ontvangen als de eerste smartcard ...............


GPL
 
Wel de eerste smartcard hebben we al jaren, en is geabonneerd op Ziggo tvtheek sinds kort hebben we tweede card voor boven aangeschaft......De vraag is kun je met de tweede card net zoveel zender ontvangen als de eerste smartcard ...............
En nu ga ik geen betweter spelen, maar kom op zeg, beetje zoekwerk kan geen kwaad.

Maar... uw antwoord zal kant en klaar opgediend worden. Alstublieft!

Ergens (definitieve datum is wederom uitgesteld) in 2009 kan men op de 2e kaart (of 3e of 4e) dezelfde producten laten zetten zoals op de 1e kaart zonder extra abonnementskosten. Tot die tijd betaal je extra voor alle extra abonnementen op extra smartcards.

Suc6!
 
Ergens (definitieve datum is wederom uitgesteld) in 2009 kan men op de 2e kaart (of 3e of 4e) dezelfde producten laten zetten zoals op de 1e kaart zonder extra abonnementskosten. Tot die tijd betaal je extra voor alle extra abonnementen op extra smartcards.

Suc6!

Dat is wel effen balen dat het uitgesteld is (ze willen zeker nog effen flink winst maken). Op mijn 1e kaart heb ik namelijk het totale pakket met ook nog eens Film1 erop. Dat zou mooi zijn als ik dan ook Film1 op de 2e kaart zou krijgen want nu heb ik een 2e kaart met ook het totale pakket erop en betaal ik dus 9,95 voor die 2e kaart. Maar ja het is ook altijd wat met Ziggo.
 
Dat is wel effen balen dat het uitgesteld is (ze willen zeker nog effen flink winst maken). Op mijn 1e kaart heb ik namelijk het totale pakket met ook nog eens Film1 erop. Dat zou mooi zijn als ik dan ook Film1 op de 2e kaart zou krijgen want nu heb ik een 2e kaart met ook het totale pakket erop en betaal ik dus 9,95 voor die 2e kaart. Maar ja het is ook altijd wat met Ziggo.

Er deed zich een technisch probleem voor tijdens de laatste testen, waardoor e.e.a. tijdelijk is uitgesteld. Zodra dit opgelost is zullen de kaarten voorzien worden van alle abonnementen waar je op geabonneerd bent tot een max van 5.
 
Er deed zich een technisch probleem voor tijdens de laatste testen, waardoor e.e.a. tijdelijk is uitgesteld. Zodra dit opgelost is zullen de kaarten voorzien worden van alle abonnementen waar je op geabonneerd bent tot een max van 5.

Dan zullen we nog maar effen geduld moeten hebben. Wordt je 2e card trouwens automatisch aangepast conform de 1e card of moet je dat allemaal zelf maar regelen ? Het zou netjes zijn van Ziggo als dat automatisch gebeurt.
 
Dan zullen we nog maar effen geduld moeten hebben. Wordt je 2e card trouwens automatisch aangepast conform de 1e card of moet je dat allemaal zelf maar regelen ? Het zou netjes zijn van Ziggo als dat automatisch gebeurt.

Bij mij is het zo dat na het aanvragen van "eredivisie live kadocard" (eredivisie tegen een normale prijs ipv de woekerprijzen van onze kabelboer) mijn 2de smartcard (waar voorheen het basispakket op stond) nu het totaalpakket bevat (net zoals de 1ste smartcard) EN het eredivisie pakket (net zoals de 1ste smartcard). Dus het kan wel... (hulde aan onze kabelboer :pompom:) Dus zoveel technische issue's zijn er niet, denk ik dan maar (behalve dan het gemis aan inkomsten :wink:)

Gert.
 
Er deed zich een technisch probleem voor tijdens de laatste testen, waardoor e.e.a. tijdelijk is uitgesteld. Zodra dit opgelost is zullen de kaarten voorzien worden van alle abonnementen waar je op geabonneerd bent tot een max van 5.

What else? Ziggo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan