G
G.P.Liem
Zins kort hebben we een tweede smartcard van Ziggo aangeschaft helaas hebben we door bouw omstandigheden de tweede S Card nog niet kunnen gebruiken.
Kan iemand vertellen hoe het zit, kunnen we met de tweede card de zelfde hoeveelheid zender ontvangen.....................Of moet de SmartCard door Ziggo anders geactiveerd worden..........
Groetjes GPL
Kan iemand vertellen hoe het zit, kunnen we met de tweede card de zelfde hoeveelheid zender ontvangen.....................Of moet de SmartCard door Ziggo anders geactiveerd worden..........
Groetjes GPL

Dus zoveel technische issue's zijn er niet, denk ik dan maar (behalve dan het gemis aan inkomsten
)