• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Smartcard verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dedijk

Ik heb nog een oude smartcard gevonden en wil die weer gaan gebruiken. Deze eerst in mijn Ziggo opgenomen, echter denkende dat deze nog zou werken pas later in de CI module gestoken. Werkt dus niet de code E100-4 Uw smartcard is verlopen blijft staan. Dus gisteren gebeld met helpdesk. Opzich heel goed geholpen maar de kaart zou vanaf registratie in mijn ziggo 48 uur wachten op een signaal. We zijn nu 24 uur verder en mij bekruipt het gevoel dat dit het niet gaat worden. Heeft iemand hier ervaring mee.??
 
Mijn broertje heeft op zijn slaapkamer ook een ontvanger staan maar kijkt zelden tot nooit tv. Dus de ontvanger staat soms rustig 3 maanden zonder stroom op zijn kamer.

Als wij via Mijn Ziggo dan gewoon de kaart heractiveren is de kaart eigenlijk altijd direct actief.

Als je daar ingelogd bent en op "Smartcard" drukt kom je in een scherm waar alle smartcards staan met rechts een knop "Herstel". Daar op drukken moet voldoende zijn.
 
Smartcard verlopen.

Thanks voor de reactie.
Sorry, had ik er even bij moeten zetten, ik heb meerdere keren op deze knop geklikt, echter geen resultaat. Ook het stappenplan van klantenservice mbt code E16 etc doorlopen, ook geen resultaat. Aan uit zetten Tv geen resultaat, module er uit erin, geen resultaat. Maar als je 48 uur moet wachten op een signaaltje wat de kaart zou moeten activeren volgens ziggo, hoeveel kans loop je dan om dit signaal te missen, of blijven ze dit uitzenden. Ik heb geen idee.
 
Staat je kaart wel bij het overzicht? Want anders heeft het niet veel zin om op die knop te drukken. Ook moet je wel de ontvanger aan hebben staan, bij een TV met CI+ dus op een digitale zender, want die update wordt vrijwel direct verzonden als je op de knop drukt; zet je de ontvanger wat later aan dan heb je hem alweer gemist.
 
Verlopen Smartcard

Ja de kaart staat wel in het overzicht, dus dat klopt helemaal. Oke zeg even dat ik het signaaltje gemist heb, wat dan nu te doen. De helpdesk zegt dat het 48 uur kan duren, dus neem ik even aan dat het meerdere keren verstuurt gaat worden.
 
Smartcard verlopen.

Vandaag om 17:15 uur gebeld omdat de melding op de Tv nog steeds E100-4 is. De 48 uur zijn voorbij. Medewerker ziggo deed even iets in daar was ineens signaal. Het werkt dus nu. :applause::applause::applause::applause::applause:
Case closed en een aangename verrassing dat het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan