J
jaapie18
Kreeg gisteren een brief van Ziggo met een nieuwe smartcard, die je moet vervangen voor de oude. Heb mn decoder aangedaan. Oude smartcard vervangen door de nieuwe. Krijg een E16 melding en heb mn nieuwe smartcard geactiveerd. Volgens de brief moet ik binnen 5 minuten weer krijgen, maar heb nog steeds die E16 melding.
Heb ook nog geprobeerd telefonisch te activeren via het 0900 nummer. Toen kreeg ik te horen dat de smartcard al geregistreerd is.
De decoder die ik gebruikte was de Humax 5100c.
Heb ook nog geprobeerd telefonisch te activeren via het 0900 nummer. Toen kreeg ik te horen dat de smartcard al geregistreerd is.
De decoder die ik gebruikte was de Humax 5100c.
ops: