• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Smartcard @smit decoder vraagje

  • Onderwerp starter Joepilerr
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joepilerr

Hallo,

Ben nieuw hier en heb een vraagje over de smartcard.
Heb vanmiddag een Smit module en Ziggo kaartje gekocht waarvan ik dacht dat die niet geactiveerd was. Dit bleek wel zo te zijn..
Het abonnement op dit kaartje vervalt binnenkort, nu vraag ik mij af; deactiveerd ziggo meteen de kaartjes? Hoe precies gaan ze er mee om? Analoge tv ontvang ik ook hier in ons studentenhuis zonder ervoor te betalen (hebben ze niet afgesloten na beindiging abonnement denk ik.

En kun je het kaartje daarna nog opnieuw activeren (op een ander klantnummer)?

Verder onvang ik alleen Nederland 3 HD en rtl 4 HD niet, ligt dat aan de decoder of het signaal van mijn coax?

Bedankt alvast
 
Welkom.
Een gedeactiveerde kaart zou meteen afgesloten moeten zijn. Tenzij er nog een maand op zit, want de opzegtermijn is een maand.

De kaart kun je doorverkopen. Iemand anders kan hem overnemen en weer activeren met een nieuw abonnement.

Als je zenders niet ontvangt, kan het liggen aan een dip in je signaal op de coax, of aan het feit dat je misschien een rescan naar kanalen moet doen op je ontvanger.
 
Bedankt voor je reactie Eduard08.

Dus ik kan de kaart na deactivtie weer activeren middels mijn eigen klantnummer, dat zou perfect zijn!
 
Bedankt voor je reactie Eduard08.

Dus ik kan de kaart na deactivtie weer activeren middels mijn eigen klantnummer, dat zou perfect zijn!
Ik weet niet anders.
En ik weet zeker dat je provider een heractivatie van een bestaande kaart zou toejuichen.:wink:
 
perfect dan!

Ik heb trouwens voor zover ik weet alle coax aansluitingen degelijk gestript en aangesloten. Wel heb ik er nog een splitter voor tv/radio signaal te scheiden nog ertussen. Kan het zijn dat daardoor die dip in mijn coax signaal zit?
 
Een gebruikte kaart kan je niet zelf opnieuw activeren, dit kan alleen via de klantenservice.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan