Smartcard perikelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rush079

Ongeveer 2 weken geleden heb ik de nieuwe smartcard ontvangen ter vervanging van mijn oude. Deze keurig geactiveerd. Noppes geen beeld. Kan gebeuren defecte smardcard dacht ik, even bellen en dan sturen ze wel een nieuwe.

De eerste medewerker van de helpdesk constateerde ook al redelijk snel dat de nieuwe smartcard defect was. Maar toen begon de ellende: De administratie afdeling waarmee ik toen verbonden werd, wilde er niet zo maar aan een nieuwe toe te sturen. Er zou iets mis gegaan zijn bij de koppeling van de smartcard aan mijn abonnement. Zou maximaal 2 dagen duren voor dat dit hersteld was. De oude smartcard werkte nog prima, dus geen probleem.

Maar na drie dagen nog steeds geen beeld op de nieuwe.

Afijn 4 of 5 telefoontjes later ondertussen. eindelijk via de helpdesk doorverbonden via de administratie met de technische dienst, Die constateerde uiteindelijk dat de smartcard defect was. Ze zouden meteen een nieuwe aanmaken en met spoed toesturen. Deze zou dan afgelopen zaterdag bij mij gearriveerd moeten zijn. Nog steeds niet gearriveerd dus.

Vanmorgen opnieuw contact opgenomen. Ze konden wel zien dat de nieuwe smartcard aangemaakt was, maar niet of deze al verstuurd was.

Ondertussen wordt de oude smartcard vandaag of morgen automatisch gedeactiveerd en heb ik geen beeld meer.
Ziggo waar blijft mijn smartcard?

Misschien kan een medewerker die hier meeleest dit eens verder uitzoeken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan