• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Smartcard] Oude eigenaar overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

EdwinB89

Goedenavond. Ik heb een vraag over de smartcard van de oude eigenaar van het huis waar ik nu in woon. Deze meneer, de opa van mijn partner, is in Februari j.l. overleden, goed, heel verhaal wat met Ziggo te maken heeft terzijde, ik ben tevreden over de service, maar dit is wel een puntje waar ik met mijn hoofd niet bij kan.
Ik heb begrepen dat oude smartcards moeten worden afgemeld, voordat zij opnieuw gebruikt kunnen worden. Dit heb ik net gelezen op dit forum.
Wat ik gisteren heb gedaan is het proberen te activeren via de web interface, maar dat mocht na ruim 24 uur niet baten, dus heb ik dit forum na zoeken gevonden op Google.

Zojuist heb ik geprobeerd Ziggo te bellen, maar ik ben maar liefst 6 minuten op een 'overgaande' toon blijven hangen, nadat de computer mij vertelde dat de smartcard niet geactiveerd kon worden, dat is wel zeer vervelend, maar geen ramp. Maar wel opgehangen.. :-)

Kan iemand mij hierin ondersteunen? Ben ik daarvoor op de juiste plek?

Met vriendelijke groet,
Edwin
 
Ik heb dat ook bij de hand gehad.
Een afgemelde kaart kun je niet automatisch weer activeren.
Weer bellen en de keuzes maken zodat je iemand aan de lijn krijgt. Ze kunnen dan je smartcard direct weer activeren.
 
direct = binnen 15 minuten (bij mij dan).
Ze geven idd aan binnen 24 uur. Zorg dat je kaart erin zit en schrijf de code vooraf op.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan