A
athos
Hallo,
Woon tijdelijk in bij andere mensen die kabel van Ziggo hebben. In meterkast is hoogwaardige splitsing gemaakt naar mijn woondeel en ik ontvang prima analoog en digitaal signaal. Heb een Ziggo startpakket gekocht, maar na twee weken is mijn preview periode verlopen. Ikzelf heb geen abbo bij zigo, maar mijn ouders wel. Ik heb via hun adres de antwoordkaart opgestuurd. Zij zitten in dezelfde regio, postcode xxx7, terwijl mijn postcode xxx6 is. Ik heb al een keer gebeld met Ziggo om de smartcard te activeren en dit zouden ze doen echter tot op heden nog steeds melding dat preview periode is verlopen. Heb al een mail (geen antwoord) en een keer of twee 45 minuten aan de telefoon gehangen en daarna de moeite maar opgegeven. Weet iemand of er een soort gecontroleerd wordt via de kabel of het abbo adres overeenkomt met het adres waar de smartcard gebruikt wordt, of dat het sync signaal alleen naar een bepaalde buurt oid gestuurd wordt? In uiterste geval maar aan huisbaas vragen of hij een 2e smartcard wil aanvragen, is natuurlijk zonde.
Woon tijdelijk in bij andere mensen die kabel van Ziggo hebben. In meterkast is hoogwaardige splitsing gemaakt naar mijn woondeel en ik ontvang prima analoog en digitaal signaal. Heb een Ziggo startpakket gekocht, maar na twee weken is mijn preview periode verlopen. Ikzelf heb geen abbo bij zigo, maar mijn ouders wel. Ik heb via hun adres de antwoordkaart opgestuurd. Zij zitten in dezelfde regio, postcode xxx7, terwijl mijn postcode xxx6 is. Ik heb al een keer gebeld met Ziggo om de smartcard te activeren en dit zouden ze doen echter tot op heden nog steeds melding dat preview periode is verlopen. Heb al een mail (geen antwoord) en een keer of twee 45 minuten aan de telefoon gehangen en daarna de moeite maar opgegeven. Weet iemand of er een soort gecontroleerd wordt via de kabel of het abbo adres overeenkomt met het adres waar de smartcard gebruikt wordt, of dat het sync signaal alleen naar een bepaalde buurt oid gestuurd wordt? In uiterste geval maar aan huisbaas vragen of hij een 2e smartcard wil aanvragen, is natuurlijk zonde.