• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Smartcard defect

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MF 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MF 3

Ik heb een cisco 8485 gekocht op mp productie datum maart 2012 ik sluit hem aan en nu komt er steeds in beeld smartcard defect wie heeft hier een oplossing voor de smartcard is wel goed ik heb hem getest bij de buurman.
 
Hij heeft toch garantie? Als er een produktiedatum van 03-2012 op staat heeft hij nog garantie. Garantie van een apparaat vervalt niet bij verkoop aan een ander.
 
Hij heeft toch garantie? Als er een produktiedatum van 03-2012 op staat heeft hij nog garantie. Garantie van een apparaat vervalt niet bij verkoop aan een ander.

En daar ben ik nu juist niet helemaal zeker van.... Zoek maar eens op internet op de term "garantie alleen eerste eigenaar" of iets dergelijks.

Er zijn in elk geval een hoop problemen met 2e eigenaren die geen garantie KRIJGEN. Of ze er nu recht op hebben of niet.

Maar mocht je het proberen: laat in elk geval even de afloop weten :)
 
Garantie geldt voor de duur van de garantie, in dit geval tot 03-2014.
Tuurlijk mag een bedrijf zeggen dat het alleen geldt voor de 1ste eigenaar maar dat is in tegenstrijd met de wet.
Anders wordt het tijd voor de rechtbijstand...
 
Ik heb een cisco 8485 gekocht op mp productie datum maart 2012 ik sluit hem aan en nu komt er steeds in beeld smartcard defect wie heeft hier een oplossing voor de smartcard is wel goed ik heb hem getest bij de buurman.

Weet je heel zeker dat je de smartcard er goed ingedaan hebt ?
Het kan op 4 manieren namelijk en het is niet bij elke ontvanger gelijk.
 
Als ik de melding heb hier, weet ik dat ik hem er inderdaad achterstevoren en/of op de kop in heb geschoven.

Heel soms heb ik de kaart er te snel in geschoven of moet ik even voorzichtig met een vochtig doekje over de chip.

Daarna doet de kaart het weer.
 
Vanmorgen een mailtje naar Ziggo gestuurd ik krijg binnen 48 uur antwoord dus maar even afwachten
 
Vandaag bericht gekregen van ziggo er is geen garantie op het apparaat omdat hij niet rechtstreeks bij hun vandaan kwam ik denk dat ik maar naar een andere provider ga zoeken
 
Vandaag bericht gekregen van ziggo er is geen garantie op het apparaat omdat hij niet rechtstreeks bij hun vandaan kwam ik denk dat ik maar naar een andere provider ga zoeken

Waar heb je hem dan gekocht ?
En als hij tweedehands gekocht is, heb je hem dan werkend gezien bij de verkoper ?
En had die hem bij Ziggo gekocht of in een andere winkel ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan