G
gerruby2
Hallo Allen,
Ik heb 3 plasma tv en straks maar 1 box.
Dus nu dacht ik ik koop gewoon 2x een smart tv upgrader van LG.
Maar weet iemand of dat gaat werken??
https://www.lg.com/nl/tv-audio-video/video/LG-smart-tv-ST600.jsp
Of heeft iemand een tip om dit wel te bewerkstelligen.
Mijn grote angst is altijd dat de lipsync volledig weg is.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Mvg,
Gerlof Kamerling
Ik heb 3 plasma tv en straks maar 1 box.
Dus nu dacht ik ik koop gewoon 2x een smart tv upgrader van LG.
Maar weet iemand of dat gaat werken??
https://www.lg.com/nl/tv-audio-video/video/LG-smart-tv-ST600.jsp
Of heeft iemand een tip om dit wel te bewerkstelligen.
Mijn grote angst is altijd dat de lipsync volledig weg is.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Mvg,
Gerlof Kamerling