• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Smart card fout

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Sinds vandaag krijgen wij een smart card fout, en kunnen wij dus geen digitale tv meer kijken.


Nu is het probleem dat de smartcard is opgegeten door de mediabox zelf? (ik krijg de smartcard er niet uit)


Weet iemand een manier om hem eruit tekrijgen?
 
davy16 zei:
Sinds vandaag krijgen wij een smart card fout, en kunnen wij dus geen digitale tv meer kijken.


Nu is het probleem dat de smartcard is opgegeten door de mediabox zelf? (ik krijg de smartcard er niet uit)


Weet iemand een manier om hem eruit tekrijgen?

Beetje heen en weer schuifen, anders gewoon niets harder trekken.
 
Opgegeten? :o Zie je hem uberhaupt wel zitten dan? Want ik krijg het idee dat hij er gewoon uit is getrokken door iemand. :brullen:
 
knuffa zei:
Opgegeten? :o Zie je hem uberhaupt wel zitten dan? Want ik krijg het idee dat hij er gewoon uit is getrokken door iemand. :brullen:
Ja opgegeten, ik zie hem zitten, maar kan hem er dus niet uithalen omdat hij erin zit.

Iets harder trekken is dus niet mogelijk, en heen en weer schuiven ook niet.


Want hij zit er helemaal in?
 
behuizing verwijderen als het goed is kan je hem terug drukken denk dat deze er scheef is ingestop.
 
Ik heb hem eruit gekregen,


Gewoon de mediabox op zijn kop houden, even een paar tikken uitdelen en hoppa de smartcard vliegt eruit.

Nu werkt de mediabox weer ;D
 
Gewoon kruipolie erin spuiten (WD40), en dan maar lekker flink schudden met het apparaat! :angel:
 
Terug
Bovenaan