D
Dave670
Sinds vandaag krijgen wij een smart card fout, en kunnen wij dus geen digitale tv meer kijken.
Nu is het probleem dat de smartcard is opgegeten door de mediabox zelf? (ik krijg de smartcard er niet uit)
Weet iemand een manier om hem eruit tekrijgen?
Nu is het probleem dat de smartcard is opgegeten door de mediabox zelf? (ik krijg de smartcard er niet uit)
Weet iemand een manier om hem eruit tekrijgen?
Zie je hem uberhaupt wel zitten dan? Want ik krijg het idee dat hij er gewoon uit is getrokken door iemand. 


