- Berichten
- 346
Ziggo wil een Smartcardbijdrage gaan innen. Wat vindt jij er van. Persoonlijk heb ik de volgende opmerkingen:
- De Smartcard is al betaald bij aanschaf
- De bijdrage is een soort van huur, maw er moeten diensten en produkten tegenover staan. Ziggo komt tot nu toe met diensten waarvoor we middels ons abonnement al betalen: Softwareupdates, systeemupdates, EPG etc. Volgens Ziggo is de nieuwe bijdrage daar voor bedoeld, echter daar betalen we dus via het reguliere abo-geld al voor.
- Ziggo schermt met het feit dat op deze manier een tweede en derde aansluiting goedkoper zijn. Echter dan zou dit betekenen dat een heel grote groep gebruikers met 1 aansluiting gaan betalen voor mensen met meerdere aansluitingen
- Tegenover de bijdrage staan dus geen nieuwe diensten!
- Softwareupdates komen voort uit niet correcte leveringen van fabrikanten. Maw als ik een Humax koop en het produkt is niet goed dan moet Humax zorgen dat dit goed komt. Maw het is belachelijk dat ik hier Ziggo voor moet betalen!!! Laat staan Humax!!!
Wat is jullie mening zie enquete
- De Smartcard is al betaald bij aanschaf
- De bijdrage is een soort van huur, maw er moeten diensten en produkten tegenover staan. Ziggo komt tot nu toe met diensten waarvoor we middels ons abonnement al betalen: Softwareupdates, systeemupdates, EPG etc. Volgens Ziggo is de nieuwe bijdrage daar voor bedoeld, echter daar betalen we dus via het reguliere abo-geld al voor.
- Ziggo schermt met het feit dat op deze manier een tweede en derde aansluiting goedkoper zijn. Echter dan zou dit betekenen dat een heel grote groep gebruikers met 1 aansluiting gaan betalen voor mensen met meerdere aansluitingen
- Tegenover de bijdrage staan dus geen nieuwe diensten!
- Softwareupdates komen voort uit niet correcte leveringen van fabrikanten. Maw als ik een Humax koop en het produkt is niet goed dan moet Humax zorgen dat dit goed komt. Maw het is belachelijk dat ik hier Ziggo voor moet betalen!!! Laat staan Humax!!!
Wat is jullie mening zie enquete
Laatst bewerkt door een moderator:
en deze dicussie is al uitgebreid aan de orde geweest op het oude forum. 