W
Workaholic
Een suggestie die waarschijnlijk ook in het belang van UPC is..
Misschien een goed idee om het speedtest.net topic (post je snelheid) te gaan sluiten of regels toe te voegen.
Naar mijn idee is het alles behalve representatief, zorgt voor veel onrust en er zijn werkelijk mensen die meteen aan de telefoon bij UPC hangen als de snelheid lager uitvalt dan gewenst. Er zijn echter zo veel factoren die dit kunnen beïnvloeden en onbetrouwbaar maken. Zeker met de snelle abbo's trekken de speedtest.net servers het gewoon niet meer..
Zie meer info en onderbouwing hier :
https://ziggoforum.nl/posts/532948/
Misschien een goed idee om het speedtest.net topic (post je snelheid) te gaan sluiten of regels toe te voegen.
Naar mijn idee is het alles behalve representatief, zorgt voor veel onrust en er zijn werkelijk mensen die meteen aan de telefoon bij UPC hangen als de snelheid lager uitvalt dan gewenst. Er zijn echter zo veel factoren die dit kunnen beïnvloeden en onbetrouwbaar maken. Zeker met de snelle abbo's trekken de speedtest.net servers het gewoon niet meer..
Zie meer info en onderbouwing hier :
https://ziggoforum.nl/posts/532948/
Laatst bewerkt door een moderator:


), maar probeer alleen aan te geven (lees uit te leggen) dat het niet altijd even betrouwbaar is. Het is jammer dat veel gebruikers dit dan ook gebruiken om een escalatie uit te zetten richting UPC. 
