• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

sluitallesaan.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hantayo

Ik heb een product teruggestuurd naar deze Ziggo webshop sluitallesaan.nl omdat het niet deed wat in de omschrijving stond. Het ding is nooit aangekomen omdat het door de brievenbus paste en die is er niet. Pakket verdwenen. Ik had blijkbaar het pakket als pakket wat niet door brievenbus past moeten versturen omdat er geen brievenbus is en dan belt de postbode aan, anders niet en verdwijnt het in de cosmos. Bij het postnl agentschap heb ik het als pakket aangeboden en had ik moet zeggen blijkbaar 'er is geen brievenbus'.........Ik vind dat de webshop hier in gebreke blijft, de retourzendprocedure is van het jaar nul! Krijg als commentaar dat ze duidelijk waren hierover.

De procedure =
U dient de retourzending per pakket te verzenden aan ons. Het genoemde adres is een logistiek adres! Als u hier post naartoe zend komt dit niet aan!

Moet ik weten wat het verschil is?! Een agentschap bepaalt wat het is denk ik, post of pakket. PRODUCT DETAILS

Ordernummer: 137069 1* Afstandsbediening Oranje 14.95 1* Verzend categorie I 2.5 Totaal EUR: 17.45
GEWENSTE OPLOSSING

Terugstorten bedrag plus de extra verzendkosten.
 
Dit is een forum van Ziggo gebruikers. Het heeft niets te maken met Ziggo of sluitallesaan.

Beter je klacht bij sluitallesaan deponeren.
 
Tja, hier kunnen we je niet helpen...
Je moet bij Service Planet zijn denk ik.

Heb je de RMA nummer gebruikt?
Zendingen die bij Service Planet zonder dit RMA nummer worden aangeboden, worden door Service Planet geweigerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan