• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slotje AUB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TheCandyman
  • Startdatum Startdatum
T

TheCandyman

Het internet is al een paar dagen enorm traag. Pagina's worden tijdens het surfen heel traag of soms zelfs niet geopend. Bij speedtest nauwelijk snelheid bij DOWNLOAD test maar wel normale snelheid bij UPLOAD test. Toevallig een storing in deze regio? Of is het een probleem dat ik zelf kan oplossen? Dank vast voor de reacties.

*edit* mag op slot.
Vandaag heleboel getest. Vervanging van kabel bleek probleem op te lossen.
 
Re: Storing regio Helmond

Als je het nog niet hebt gedaan dan haal de modem en je router (als je die gebruikt) eens een keertje van de stroom af.
Dit wil wel eens helpen.
 
Re: Storing regio Helmond

Dank voor de suggestie maar dit uiteraard al geprobeerd. ;)
 
Terug
Bovenaan