• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slordig

  • Onderwerp starter Onderwerp starter detoekomst
  • Startdatum Startdatum
D

detoekomst

Gisteren mijn technicolor 7200 geïnstalleerd, in bridgemode en zonder wifi, loopt allemaal als een zonnetje, ook icm de horizon mediabox.
Maar gisteren kwam ik er ook achter dat de F connector aan de coax kabel, bij de "hoofdaansluiting" aangesloten door een upc monteur gewoon los zat. Erg slordig. >:(
Weet ik meteen waar de foutmelding "uw box heeft geen verbinding meer" vandaan kwam.
 
Inderdaad slordig.
Wel goed dat je dit zo snel hebt gemerkt.
 
Terug
Bovenaan