D
detoekomst
Gisteren mijn technicolor 7200 geïnstalleerd, in bridgemode en zonder wifi, loopt allemaal als een zonnetje, ook icm de horizon mediabox.
Maar gisteren kwam ik er ook achter dat de F connector aan de coax kabel, bij de "hoofdaansluiting" aangesloten door een upc monteur gewoon los zat. Erg slordig.
Weet ik meteen waar de foutmelding "uw box heeft geen verbinding meer" vandaan kwam.
Maar gisteren kwam ik er ook achter dat de F connector aan de coax kabel, bij de "hoofdaansluiting" aangesloten door een upc monteur gewoon los zat. Erg slordig.
Weet ik meteen waar de foutmelding "uw box heeft geen verbinding meer" vandaan kwam.