T
Titan1980
Het wordt toch maar eens tijd voor een topic!
Wij zitten al jaren bij @home en het beviel allemaal erg goed. Ergens vorig jaar hebben ze den snelheid verhoogd en konden wij prima met 1mb per seconde downloaden. Dat mag ook wel als je 49,95 per maand betaal voor Internet Intensief! Maar sinds vorig jaar november ongeveer is de snelheid nooit meer boven de 599kb/sec gekomen! Ik heb al tig keren met de klantenservice gebeld van @home en elke keer kreeg ik gewoon een ander antwoord. Denken ze soms dat je dom bent daaro? Zet je modem uit en een paar minuten laten kun je gewoon weer internetten? LOL nou Ik wordt elke keer afgescheept met het feit dat wij in onze straat misschien meerdere @home gebruikers hebben en dat wij daarom zo'n belabberde snelheid halen?! Dit kan toch niet waar zijn? Je betaald je kapot iedere maand en dat voor nog geen 500kb/sec!!!
Ik heb 2 weken geleden weer gebeld, en gewoon gekozen voor Ziggo Z3, dus all in.Ook kreeg je hierbij een snellere internet verbinding dus het zal mij benieuwen! TOen ik belde met ze, vertelde de beste man ook van de technische dienst dat er 2 modems op onze naam/verbinding stonden en dat we daarom een belabberde verbinding hadden. Dus vertelde hij ons dat hij die ene ging verwijderen en dat wij een kwartiertje de modem even moesten uitzetten. Dus dat deden wij maar er gebeurde dus mooi helemaal niets met die speed!
Wat moeten we nou geloven als klant? Ik begin hier erg flauw van te worden en sta echt op het punt om te kappen bij @home en al mijn kennissen hiervan op de hoogte te brengen. Vind het een grove schande!
Als ik nu de tecnische dienst wil bellen moet ik eerst 9 mins wachten? en dan 10 cent per minuut dokken ?! wtf zeg.
Zit er over te denken om over te stappen op Tele 2, daar hoor ik wel goede verhalden over.
Wij zitten al jaren bij @home en het beviel allemaal erg goed. Ergens vorig jaar hebben ze den snelheid verhoogd en konden wij prima met 1mb per seconde downloaden. Dat mag ook wel als je 49,95 per maand betaal voor Internet Intensief! Maar sinds vorig jaar november ongeveer is de snelheid nooit meer boven de 599kb/sec gekomen! Ik heb al tig keren met de klantenservice gebeld van @home en elke keer kreeg ik gewoon een ander antwoord. Denken ze soms dat je dom bent daaro? Zet je modem uit en een paar minuten laten kun je gewoon weer internetten? LOL nou Ik wordt elke keer afgescheept met het feit dat wij in onze straat misschien meerdere @home gebruikers hebben en dat wij daarom zo'n belabberde snelheid halen?! Dit kan toch niet waar zijn? Je betaald je kapot iedere maand en dat voor nog geen 500kb/sec!!!
Ik heb 2 weken geleden weer gebeld, en gewoon gekozen voor Ziggo Z3, dus all in.Ook kreeg je hierbij een snellere internet verbinding dus het zal mij benieuwen! TOen ik belde met ze, vertelde de beste man ook van de technische dienst dat er 2 modems op onze naam/verbinding stonden en dat we daarom een belabberde verbinding hadden. Dus vertelde hij ons dat hij die ene ging verwijderen en dat wij een kwartiertje de modem even moesten uitzetten. Dus dat deden wij maar er gebeurde dus mooi helemaal niets met die speed!
Wat moeten we nou geloven als klant? Ik begin hier erg flauw van te worden en sta echt op het punt om te kappen bij @home en al mijn kennissen hiervan op de hoogte te brengen. Vind het een grove schande!
Als ik nu de tecnische dienst wil bellen moet ik eerst 9 mins wachten? en dan 10 cent per minuut dokken ?! wtf zeg.
Zit er over te denken om over te stappen op Tele 2, daar hoor ik wel goede verhalden over.