• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sloom internet sinds 2 uur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jessyvader
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jessyvader

Ik heb sinds 2 uur vanmiddag problemen met mijn internet.
Ik heb hele tijd een slome internetverbinding als ik een speedtest doe komt deze uit op 15mb download en 5.2 upload en op de ipad 30 download en 5.5 upload.
Ik heb een 60/6 verbinding.
Zou iemand weten wat het is ik heb de wifi modem ook al gereset en van stroom af gehaald en laptop overnieuw opgestart.


groeten,

jessy
 
halve snelheid sinds 1 oktober 2012

Sinds gisteren is mijn downloadsnelheid gezakt naar 50 à 60 Mb ondanks dat ik All in One Extra, dus 120/10 Mb hoor te hebben. Zal wel weer iets fout zitten bij Ziggo na de snelheids verhoging van 1 okt. 2012 voor AIO Plus.
Ga ze maar weer eens bellen.
Zit in Mariahoeve, Den Haag.

Gr. Madhouse
 
Sinds gisteren is mijn downloadsnelheid gezakt naar 50 à 60 Mb ondanks dat ik All in One Extra, dus 120/10 Mb hoor te hebben. Zal wel weer iets fout zitten bij Ziggo na de snelheids verhoging van 1 okt. 2012 voor AIO Plus.
Ga ze maar weer eens bellen.
Zit in Mariahoeve, Den Haag.

Gr. Madhouse
Bij ons in Leidschendam was er vandaag tussen 8 en 6 uur avond storing.
maar het werkt weer en de snelheid 13 á 14 mb per seconde....
Wordt er eigenlijk wel beetje moe van
 
Internet langzamer ipv sneller

Voor 1 oktober had ik een internetsnelheid van 51,5 Mbs en na 1 oktober zakte de snelheid naar 44,5 ipv de beloofde 60 Mbs. Rara, hoe kan dat, moet Ziggo misschien nog fijntunen??
 
Hier hetzelfde, na de zogenaamde snelheid verbetering een snelheid vermindering...............
 
Hier ook sinds de verhoging last van onstabiele snelheden. Soms duurt het laden van pagina's extreem lang en op andere momenten gaat het weer normaal. Alles bedraad en postcode 9743.
 
Hier voor de verhoging 50/5 en erna 60/6. Het gaat dus ook wel eens goed.:pompom:
 
Hier hetzelfde, na de zogenaamde snelheid verbetering een snelheid vermindering...............
Joh als jij dacht dat jij het erg had dan ken je mijn verhaal nog niet. Zogenaamde update ... mijn upload snelheid was eerst 500kb per sec nu is het 100kb per sec... Het ziet er naar uit dat een upgrade een nieuwe definitie heeft gekregen.
 
Vertrouwen in Ziggo helemaal terug

:pompom::pompom: Na mijn klacht over trager ipv sneller internet na 1 oktober is mijn vertrouwen in Ziggo nu helemaal terug. Zowel op Ziggo Speedtest als op Usenet haal ik nu 61,5/5,7 Mbs en dat nog wel draadloos op mijn Cisco modem/router. Toppie!!
 
snelheid is bagger

Ik heb ook per 1 oktober een upgrade gehad van 50/5 naar 60/6 maar ik heb nog nooit een hogere downloadsnelheid gehad dan 15Mbit. Upload is overigens wel naar 5.4 gegaan.

Getest met speedtest.net en ziggo speedtest.

Er is al een keer een monteur geweest en zag op zijn diagnose apparaat dat het signaal op de kabel veel te zwak was.

Tot op heden is er blijkbaar nog niks mee gedaan. Behalve dat mailtje dan.

Ik kan niet wachten tot er bij ons ook glasvezel komt, dan is het einde ziggo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan