Slimme helpdesk medewerkers..... tjonge tjonge

B

Bert

Ik belde vanavond naar de helpdesk van UPC omtrent de mail van mijn UPC digital
Ik wilde graag deze ontvangen op mijn PC via outlook, echter omdat ik geen chello meer heb werkt de pop mail niet meer.
Ik had begrepen dat UPC digital IMAP gebruikte dus dacht ik dan geef ik de imap server even in.
Imap.chello.nl

Niet dus, dat werkte niet.
Nou dan maar even bellen met de helpdesk.

De medewerker uit gelegd wat ik wilde maar hij begreep er geen bal van.
Toen vroeg ik of hij wel wist wat een imap server is, het antwoord:
Nee nog nooit van gehoort en mijn supervisor ook niet (had ie al 2 keer gevraagd aan hem)

Lang leve de helpdesk.....

Voor iemand die een search doet naar de imap gegevens:
mail.chello.nl is ook de imap server! (zelf maar geprobeert en wonderbaarlijk het werkte ook nog)
 
Bert zei:
Ik had begrepen dat UPC digital IMAP gebruikte dus dacht ik dan geef ik de imap server even in.
Imap.chello.nl

Voor iemand die een search doet naar de imap gegevens:
mail.chello.nl  is ook de imap server! (zelf maar geprobeert en wonderbaarlijk het werkte ook nog)

Volgens mij bel jij iets te snel de helpdesk ::)
 
Wat ik niet begrijp is dat ik in een eerder topic de oplossing al heb gegeven en jij onder anderen ook deelnam aan dat topic! Waarom heb je dan nu de helpdesk gebeld (DTV topic)?
 
Omdat ik ook nog iets anders moest vragen(storing TV)

Ik had eerst alleen imap.chello.nl geprobeert en dat werkte niet, dacht weet je wat vraag dat meteen even aan die van UPC. moest ze toch bellen ivm een storing op de TV
En in dat andere topic stond niet vermeld wat de imap server was, dat het mail.chello.nl was vond ik niet echt logisch.

Tot mijn grote verbazing wisten ze niet eens wat imap was........
Ik vroeg alleen de naam van de imap server omdat die niet vermeld stond op de chello site en toen begon het "probleem" dat ze me vanalles probeerde wijs te maken over mail.......

Ohja het gaat over de DTV, mijn chello account werkt sinds 1-9 niet meer.

Maargoed het zijn me echt een paar genie knobbels aldaar...

Volgens mij bel jij iets te snel de helpdesk
Daar is toch niks mis mee, daar zijn ze nu eenmaal voor.
Ik bel alleen maar als ik het echt niet kan oplossen, vandaag bv viel de kabel TV hier uit (ook bij buren etc) dus je moet wel weer eens bellen.
Heb de DTV al denk ik 4 keer kapot gehad, daar kun je zelf helemaal niks aan.
10 kee(of meer)r moeten bellen omdat ze mijn chello niet wilde opzeggen, allemaal dingen waarvoor je dus echt die lui nodig hebt.
 
Chello medewerkers lezen deze forums ook <zwaai>

Ondanks dat wellicht ik of mijn collegae niet alle kennis direct ter beschikking hebben, is de algemene kennis groot en tevens de kennis van onze produkten. Ook nieuwe medewerkers zoals ikzelf kunnen prima antwoord geven ook op redelijk complexe vraagstukken.

Tevens heeft de informatie die ik u gegeven heb toch geleid tot de oplossing van uw "probleem" en daar ben ik blij om, want oplossingen draait het tenslotte om toch?

Met vriendelijke groet, Rob
 
Jareth zei:
Chello medewerkers lezen deze forums ook <zwaai>

Tevens heeft de informatie die ik u gegeven heb toch geleid tot de oplossing van uw "probleem" en daar ben ik blij om, want oplossingen draait het tenslotte om toch?

Met vriendelijke groet, Rob

Zou standaard mogen zijn van mij, dan weten ze ook wat er leeft onder haar klanten, maargoed meestal wil de medewerker wel helpen maar mag deze niet de juiste oplossing/antwoord geven van de "baas" (upc)
En jij bent zeker niet de persoon geweest die ik gesproken gehad, of jij bent de eerste vrouw die "Rob" heet.
 
Even uw posts goed gelezen. Het kan bijna niet anders dat u de meneer bent die ik aan de lijn heb gehad, daar u mijn supervisors vermelde en het POP noemt ipv pop3. Dat u dacht dat ik een vrouwenstem had lijkt me apart, daar ik een redelijk normale mannenstem heb.

Even wat dingen ontkrachten:
1. Ik had mijn supervisors gevraagd over de imap server omdat ik het zelf niet wist welke deze was en hun zeiden dat wij er geen hadden dus niet wat u aangeeft dat wij allemaal niet wisten wat zo'n server is.
2. mail.chello.nl had u eerst zelf niet aan gedacht maar deze informatie had u ontvangen via en niet zelf uit eigen initiatief geprobeerd zoals u hierboven zegt.
3. Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik bepaalde informatie niet mocht geven ter oplossing van een storing/probleem.

Zo te zien zijn we u in ieder geval van dienst geweest en hopen dat in de toekomst weer te zijn.
 
Terug
Bovenaan