- Berichten
- 242
Deze moet ik nu handmatig uitzetten.
Deze staan op "spoor" nederlands en niet op "spoor" ondertitels slechthorenden (SH).
Ondertitels SH (slechthorenden) staat bij de voorkeursinstellingen UIT. Dit betekent op kanalen als nederland 1 , 2 en 3 (etc) dat deze niet sandaard worden getoond. Echter wel in elk geval op deze kanalen best24 en cultura24.
Als ik dat permanent uit wil zetten dan moet ik de taal van ondertitels in voorkeurinstelling menu van nederlands veranderen naar UIT. Probleem is dan wel dat op alle kanelen de NL ondertitels uit staan en ik die handmatig aan moet zetten. Kan niet de bedoeling zijn.
Aangezien het gaat om ondertitels voor SH , is het dan niet logischer dat SH ondertitel behoeftigen deze krijgen te zien als ze dit individueel aangeven in voorkeursmenu instellingen? En wie het niet wil en dat UIT heeft staan ze dan op die kanelen niet te zien krijgt?
Dit is al een klein weekje zo.
Deze staan op "spoor" nederlands en niet op "spoor" ondertitels slechthorenden (SH).
Ondertitels SH (slechthorenden) staat bij de voorkeursinstellingen UIT. Dit betekent op kanalen als nederland 1 , 2 en 3 (etc) dat deze niet sandaard worden getoond. Echter wel in elk geval op deze kanalen best24 en cultura24.
Als ik dat permanent uit wil zetten dan moet ik de taal van ondertitels in voorkeurinstelling menu van nederlands veranderen naar UIT. Probleem is dan wel dat op alle kanelen de NL ondertitels uit staan en ik die handmatig aan moet zetten. Kan niet de bedoeling zijn.
Aangezien het gaat om ondertitels voor SH , is het dan niet logischer dat SH ondertitel behoeftigen deze krijgen te zien als ze dit individueel aangeven in voorkeursmenu instellingen? En wie het niet wil en dat UIT heeft staan ze dan op die kanelen niet te zien krijgt?
Dit is al een klein weekje zo.