R
rollotomassi
We hebben een slechtere ontvangst op RTL 7 en CI van Ziggo.
Op CI komen er weleens blokjes en op RTL7 komt er plots "geen signaal" met een E-melding.(kan me niet meer herinneren welke)
ops: en daarna kan ik na amper een seconde weer verder kijken.
Met andere kanalen heb ik (nog) geen problemen.
Er zijn 2 humaxen (5400/5050c) aangesloten met een metalen splitter en daar zal waarschijnlijk het probleem zijn.
Ik heb met andere kabels al getest maar dat hielp niet. :?
Zou een antenneversterker Frequentiebereik: 47 - 862 MHz Signaalversterker voor tweede TV Versterking: 2 x 10 dB Bestnr.: 277886 - 89 | Fabrikantnummer: TVS 5-58 | EAN: 4016138277883 van Conrad helpen ?
Op CI komen er weleens blokjes en op RTL7 komt er plots "geen signaal" met een E-melding.(kan me niet meer herinneren welke)
ops: en daarna kan ik na amper een seconde weer verder kijken.Met andere kanalen heb ik (nog) geen problemen.
Er zijn 2 humaxen (5400/5050c) aangesloten met een metalen splitter en daar zal waarschijnlijk het probleem zijn.
Ik heb met andere kabels al getest maar dat hielp niet. :?
Zou een antenneversterker Frequentiebereik: 47 - 862 MHz Signaalversterker voor tweede TV Versterking: 2 x 10 dB Bestnr.: 277886 - 89 | Fabrikantnummer: TVS 5-58 | EAN: 4016138277883 van Conrad helpen ?