H
haagseron
Mijn zoon had altijd zo'n kleine vierkante Ubee modem. Zijn dochter kon goed internetten met wifi op haar zolderkamer. Nu heeft hij een tijdje geleden een Ubee evw 3210 gekregen en nu is het wifi signaal erg slecht.
Zelfs op de 1e etage krijg je geen verbinding via wifi met het modem. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?
Zelfs op de 1e etage krijg je geen verbinding via wifi met het modem. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?