• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte wifi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter haagseron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

haagseron

Mijn zoon had altijd zo'n kleine vierkante Ubee modem. Zijn dochter kon goed internetten met wifi op haar zolderkamer. Nu heeft hij een tijdje geleden een Ubee evw 3210 gekregen en nu is het wifi signaal erg slecht.
Zelfs op de 1e etage krijg je geen verbinding via wifi met het modem. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?
 
Wifi van de meeste Ziggo modems is bagger. Je kan nog eventueel een ander kanaal proberen, maar het is beter om een eigen router te kopen.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan