• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte verbinding

  • Onderwerp starter Onderwerp starter opadewest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

opadewest

Ik heb al bijna 2 jaar zonder problemen internet van Ziggo (alleen ff de firmware problemen van de Ubee in het begin, maar dat was opgelost).
Nu heb ik sinds kort dat mijn verbinding heel kort even wegviel, jammer als je net online zit te gamen, maar ach. Vandaag viel mij op dat mijn pagina's heel langzaam tot stand kwamen. IE9 en chrome. 1 pc bedraad via netgear 3700 router (laatste firmware) en 1 laptop wireless. Speedtest.net gaf net als dde speedtest van ziggo 0.32 down en 9.2 up.Hee das niet goed moet 120 down 9 up zijn. Dus modem reset, router reset computers gereset,...geen verbetering.
PC direct verbonden met de Ubee,..geen verbetering, Laptop bedraad (met een andere kabel) aan de Ubee, nog steeds geen verbetering. Ziggo gebeld. Zagen het probleem, konden ze niets aan doen, moest service+ bellen. Service+ (a 0.65c/min) zag ook het probleem, heeft een proggie laten installeren op de pc (duurde natuurlijk wel ff) om zo mijn computer te besturen,...heeft ff gekeken,..stond goed.(vond trouwens wel dat de telefoonlijn kraakte) Moest maar weer Ziggo klantenservice bellen.Deze rade een monteur aan,..maar dat ging niet in de komende 7 dagen gebeuren.druk druk.druk.
Vlak nadat ik de verbinding heb verbroken, zie ik ineens dat de speedtest weer 120 aangeeft, maaaaaarr echt snel downloaden gaat niet 15kb max, en als je dan iets binnen krijgt is het corrupt (nsis error ofzo), pagina's inladen gaat nog steeds heel traag, en de afbeeldingen komen corrupt binnen.
De PC hangt nu rechtstreeks aan het modem, speedtest zegt i.o.
Iemand tips of moet ik echt tot de 28e wachten op een monteur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan