• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte ontvangst van Talpa

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Marofa
  • Startdatum Startdatum
M

Marofa

Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die last hebben van een slechte ontvangst van Talpa. Het is niet alleen digitaal maar ook analoog. (omgeving Haarlem)
 
Ik denk dat het een ontvangstprobleem is bij UPC.
Hier in Zaandam het zelfde met RTL en SBS. zowel digitaal als analoog.
 
RTL 7 staat steeds stil hier ja. Denk dat het een probleempje is bij UPC.
 
Marofa zei:
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die last hebben van een slechte ontvangst van Talpa. Het is niet alleen digitaal maar ook analoog. (omgeving Haarlem)

De beeldkwaliteit is hier goed, de zender zelf is slecht.... (maar dat zal wel niet beter worden ook) :D
 
Terug
Bovenaan