I
ikkeenjij
hallo even een vraagje heb beneden de thomson mediabox en die werkt prima maar nu is mijn vraag hoe het kan dat ik boven op mijn 3 andere tv s alleeen maar sneeuw met slecht beeld heb
aansluit situatie is wcd in huiskamer daar alles aangesloten volgens upc schema alleen heb ik in mijn wcd een splitter zitten met 1 kabel naar mediabox ong 75 cm.
1 kabel naar boven ong. 7,5 meter daar weer een splitter naar de 3 tv s
kan ik de kwaliteit verbeteren?
aansluit situatie is wcd in huiskamer daar alles aangesloten volgens upc schema alleen heb ik in mijn wcd een splitter zitten met 1 kabel naar mediabox ong 75 cm.
1 kabel naar boven ong. 7,5 meter daar weer een splitter naar de 3 tv s
kan ik de kwaliteit verbeteren?

