P
pilotter
heb sinds een paar dagen momenten met signaal verlies op discovery channel (17) en eredividsie livehd.
Al de andere zenders die ik kijk zijn ok. Ook de HD zenders zijn ok.
iemand anders met het zelfde probleem in Purmerend?
Al de andere zenders die ik kijk zijn ok. Ook de HD zenders zijn ok.
iemand anders met het zelfde probleem in Purmerend?