D
Deleted member 49051
Sinds enkele weken had ik storing op de zenders rond de 800Mhz. Ik heb toen voor veel centjes de kabels in huis vervangen, zonder dat dit hielp. Contact gehad met de helpdesk en deze verwezen mij door naar Ziggo Service+
Inmiddels is de monteur weg en het probleem is gevonden. De groene kabel die de AOP in liep was niet goed/lekker aangesloten. Hij heeft deze opnieuw gestript (zowel bij de AOP als in de straatkast) en aangesloten et voila! Alle zenders werken weer foutloos.
Alleen wat verbaasd mij: Ik mag tekenen voor 60 euro! Ik heb dit onder protest gedaan met de melding dat hij er bij mag noteren dat het probleem VOOR de AOP zit en ik daar dus niet aan mag komen en dit dus indertijd niet goed is aangesloten door de Ziggo monteur die dit ooit geïnstalleerd heeft. Volgens mij mag ik niet eens aan de groene kabel komen.
Mijn vraag is: Klopt mijn aanname? Is de groene kabel inderdaad nog onderdeel van het Ziggo netwerk en moet Ziggo dus deze kosten op zich nemen?
Hier de foto van de gestripte delen van de kabel:
Inmiddels is de monteur weg en het probleem is gevonden. De groene kabel die de AOP in liep was niet goed/lekker aangesloten. Hij heeft deze opnieuw gestript (zowel bij de AOP als in de straatkast) en aangesloten et voila! Alle zenders werken weer foutloos.
Alleen wat verbaasd mij: Ik mag tekenen voor 60 euro! Ik heb dit onder protest gedaan met de melding dat hij er bij mag noteren dat het probleem VOOR de AOP zit en ik daar dus niet aan mag komen en dit dus indertijd niet goed is aangesloten door de Ziggo monteur die dit ooit geïnstalleerd heeft. Volgens mij mag ik niet eens aan de groene kabel komen.
Mijn vraag is: Klopt mijn aanname? Is de groene kabel inderdaad nog onderdeel van het Ziggo netwerk en moet Ziggo dus deze kosten op zich nemen?
Hier de foto van de gestripte delen van de kabel:

Laatst bewerkt door een moderator: