J
Jay!
Sinds een aantal weken zijn wij van een Cable Orange Basic abonnement overgegaan naar het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo. Echter tot de dag vandaag hebben we alleen een Digitaal televisie pakket gekregen en verder hebben we niets meer gehoord van Ziggo!
Met het oude Cable Orange Basic abonnement behaalde we een downloadsnelheid van zo'n 512 kb/s en een uploadsnelheid van 112 kb/s. Sinds dat we contact hebben gehad met Ziggo over het omzetten naar het Alles-in-1 Plus pakket (waar de internet snelheid volgens de website 8.000 kbit/s, uploaden met 1.500 kbit/s hoort te zijn) zitten we op dit moment al meer dan twee weken rond de 230 kb/s voor download en 30 kb/s voor upload!
Naast dat de internetsnelheid dus belabberd is hebben wij ook al meer dan twee weken geen telefoonverbinding meer. Het enige wat we horen is een constante ingesprekstoon!
We hebben in totaal waarschijnlijk al zo'n 10 telefoontjes (via de mobiel) gedaan naar Ziggo zonder enig success. Ook de vele emailtjes worden maar niet beantwoord.
Is er iemand die weet wat er toch in vredesnaam aan de hand is bij dit bedrijf? Heeft iemand anders ook deze storingen?
Met het oude Cable Orange Basic abonnement behaalde we een downloadsnelheid van zo'n 512 kb/s en een uploadsnelheid van 112 kb/s. Sinds dat we contact hebben gehad met Ziggo over het omzetten naar het Alles-in-1 Plus pakket (waar de internet snelheid volgens de website 8.000 kbit/s, uploaden met 1.500 kbit/s hoort te zijn) zitten we op dit moment al meer dan twee weken rond de 230 kb/s voor download en 30 kb/s voor upload!
Naast dat de internetsnelheid dus belabberd is hebben wij ook al meer dan twee weken geen telefoonverbinding meer. Het enige wat we horen is een constante ingesprekstoon!
We hebben in totaal waarschijnlijk al zo'n 10 telefoontjes (via de mobiel) gedaan naar Ziggo zonder enig success. Ook de vele emailtjes worden maar niet beantwoord.
Is er iemand die weet wat er toch in vredesnaam aan de hand is bij dit bedrijf? Heeft iemand anders ook deze storingen?