• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte internetverbinding / Geen telefoon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jay!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jay!

Sinds een aantal weken zijn wij van een Cable Orange Basic abonnement overgegaan naar het Alles-in-1 Plus pakket van Ziggo. Echter tot de dag vandaag hebben we alleen een Digitaal televisie pakket gekregen en verder hebben we niets meer gehoord van Ziggo!

Met het oude Cable Orange Basic abonnement behaalde we een downloadsnelheid van zo'n 512 kb/s en een uploadsnelheid van 112 kb/s. Sinds dat we contact hebben gehad met Ziggo over het omzetten naar het Alles-in-1 Plus pakket (waar de internet snelheid volgens de website 8.000 kbit/s, uploaden met 1.500 kbit/s hoort te zijn) zitten we op dit moment al meer dan twee weken rond de 230 kb/s voor download en 30 kb/s voor upload!

Naast dat de internetsnelheid dus belabberd is hebben wij ook al meer dan twee weken geen telefoonverbinding meer. Het enige wat we horen is een constante ingesprekstoon!

We hebben in totaal waarschijnlijk al zo'n 10 telefoontjes (via de mobiel) gedaan naar Ziggo zonder enig success. Ook de vele emailtjes worden maar niet beantwoord.

Is er iemand die weet wat er toch in vredesnaam aan de hand is bij dit bedrijf? Heeft iemand anders ook deze storingen?
 
Geen internet en telefoon.

Ziggo kan beter oprotten naar waar hij vandaan komt.:confused:
Want hier is het ook slecht gesteld met de verbinding.
Moet meerdere malen per week mijn modem resetten, en dan is er weer internet en telefoon.
Want hij valt vaak zo maar ineens weg, ( als ze weer aan kloten zijn )
Als ik zo bij mijn baas werk kan ik ook oprotten.
Dus 30 seconden de stroom van kabelmodem af en dan er weer op.
Laat is weten of dat ook helpt bij jou, maar het is niet normaal dat ik dit iedere keer moet doen.
Tele2 is goedkoper en sneller, ik ga mijn eigen daar is in verdiepen.
Ziggo moeten ze zijn verblijfsvergunning maar afnemen, en met de snelste trein terug sturen.
Want vanaf de dag van de fusie is het slecht gesteld met Ziggo.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Het blijven amateurs met een te groot ego :cry:
webmail is ook lekker traag :?
Moeilijk hoor om op een knopje te drukken dat mensen normaal kunnen internetten :roll:
Maargoed tijdens de vakantie zal het zeker niet beter
worden denk ik , laat de klanten maar betalen voor de
niet geleverde diensten.

AMATEURS !!!!!
 
Weten jullie wat er nu weer is? Slechte verbindingen, traag als s****t. PC 3702

Die Ziggio site werkt niet eens meer, kan niet eens een klacht indienen. De pagina's laden gewoon niet helemaal. En NOG STEEDS NIET de (als het werkt) correcte snelheid.

Ik blijf trouwens wel nog steeds advertenties langs zien komen over Ziggo luistert. HOU EENS OP MET LUISTEREN EN DOE WAT !!! Verbindingen in orde maken bijvoorbeeld.

Toch ongelofelijk dat dit kan. En als ik eens antwoord terug krijg (over de snelheid) krijg ik een l*lverhaal. Nee het is geen router probleem o.i.d. De aangeboden snelheid is gewoon TE LAAG. Leest er nog iemand mee van Ziggo hier? Doe daar nu eens wat aan.

Viereneenhalfjaar zonder enige ellende en alijd 100% snelheid bij Casmea gehad. Sinds de overgang is het een en al ellende.


VOORBEELDJE:
firefox zei:
Data Transfer Interrupted

The connection to www.ziggo.nl has terminated unexpectedly. Some data may have been transferred.

The browser connected successfully, but the connection was interrupted while transferring information. Please try again.

  • Are you unable to browse other sites? Check the computer's network connection.
  • Still having trouble? Consult your network administrator or Internet provider for assistance.

Sommige sites werken wel (beter) dus ik moet optie 2 kiezen: Still having trouble? Consult your network administrator or Internet provider for assistance. Maar die komen juist nog steeds niet met een oplossing. :x
 
Hier in utrecht vandaag internet heel traag, veel sites laden niet in, of niet goed, heel vreemd, en op de site van ziggo staat dat er geen enkele storing is
 
NET KLACHT INGESTUURD BIJ ZIGGO KLANTENSERVICE (na een halfuur eindelijk de klachtenpagina werkend gekregen):

Ikke boos aan Ziggo klantenservice zei:
Internet is errrrrrug traag vandaag. Veel verbroken verbindingen. Alweer ellende dus. Krijgen we nu korting op de maandfactuur. Ik kan zo niet werken!!!!!

Alles al gedaan, herstart e.d. maar het ligt alweer bij jullie. Ook op Ziggo-gebruikers.nl word er nu melding van gemaakt. Weer netwerkproblemen dus.

ZIGGO HOU NU EENS OP MET LUISTEREN EN ZORG DAT ALLES IN ORDE KOMT.

Ook de beloofde snelheid (als het werkt) haal ik nog steeds niet. Dat is geen router probleem o.i.d. maar jullie netwerk.
 
Waarschijnlijk is Ziggo een consortium van investeerders, die niet geinteresseerd zijn in het leveren van communcatie diensten, maar alleen hun zakken willen vullen.

Ik moet vaststellen dat het met casema ook niet altijd even goed was, maar ik heb nooit problemen gehad met de telefoon en internet, nu is regelmatig de telefoon "gestoord" en het internet nog langzamer dan 5 jaar geleden
 
Waarschijnlijk is Ziggo een consortium van investeerders, die niet geinteresseerd zijn in het leveren van communcatie diensten, maar alleen hun zakken willen vullen.

Ik moet vaststellen dat het met casema ook niet altijd even goed was, maar ik heb nooit problemen gehad met de telefoon en internet, nu is regelmatig de telefoon "gestoord" en het internet nog langzamer dan 5 jaar geleden

idd , de laatste tijd ging het goed bij Casema , maar
nu is het weer terug naar af :cry:

En dan heb je nog klanten die helemaal doorslaan
en alles wat op ziggo lijkt gaat mailen en bellen.
Natuurlijk zal je van Ziggo dit niet horen dat klanten
door het lint gaan maar Zigo zonder de tweede G kan
daar alles over vertellen
https://925people.nl/archief/2008/07/02/u-moet-ziggo-haten-niet-zigo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds gisteravond laden sommige websites hier in utrecht heel traag in, youtube filmpjes blijven steken, server reageert te traag bij ophalen mail...
Kortom, er is een serieus probleem en het ligt niet aan mijn pc of modem!
 
Sinds gisteravond laden sommige websites hier in utrecht heel traag in, youtube filmpjes blijven steken, server reageert te traag bij ophalen mail...
Kortom, er is een serieus probleem en het ligt niet aan mijn pc of modem!

Hier in Delft ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan