S
supralijp
Vanaf het eertse begin een horizon gebruiker met alle nodige problemen op televisiegebied,
vele bekend zoals
-traag menu
-geen televisiegids
-opnames die opeens weg zijn
-omslachtige bediening
-af en toe zwart beeld ca. 1 sec.
-spontane updates tijdens televisie kijken
-vastlopers zodat de box NIET meer te bedienen is
-en heel erg irritant het geluid wat naast het beeld loopt.je hoort de stem maat de mond beweegt nog niet
( deze klacht is soms weg en na verloop van tijd wordt dit steeds erger)
Meerdere keren met de servicedesk over gebeld en ze zeggen steeds dat het ligt aan het inkomende signaal hiervoor dus ook al 3 keer eenmonteur voor geweest waarbij de 2e keer de box prefentief vervangen is. nu is vandaag de laatste monteur geweest om een signaaltest te doen op het hoofdnetwerk en fine te tunen. Deze is binnen gekomen en heeft gewoon gezegd dat dit niet mogelijk is en is dus meteen weggegaan.
Service vanuit UPC vindt ik netjes en ze willen er veel aan doen, Jordy heeft mij netjes gebeld en geprobeerd te helpen maar de ervaring nu is dat ze eigenlijk niets met de horizon box en het signaal kunnen doen.
UPC zorg dat het nou een probleemloos werkt, en geef mij nu eens een goede oplossing!!!!!!!!!
Of moet ik naar het "oude" systeem terug......
O ja er zijn ook best goede dingen te vertellen de beeldkwaliteit is geweldig, en het internet geeft bij mij ook geen problemen.
vele bekend zoals
-traag menu
-geen televisiegids
-opnames die opeens weg zijn
-omslachtige bediening
-af en toe zwart beeld ca. 1 sec.
-spontane updates tijdens televisie kijken
-vastlopers zodat de box NIET meer te bedienen is
-en heel erg irritant het geluid wat naast het beeld loopt.je hoort de stem maat de mond beweegt nog niet
( deze klacht is soms weg en na verloop van tijd wordt dit steeds erger)
Meerdere keren met de servicedesk over gebeld en ze zeggen steeds dat het ligt aan het inkomende signaal hiervoor dus ook al 3 keer eenmonteur voor geweest waarbij de 2e keer de box prefentief vervangen is. nu is vandaag de laatste monteur geweest om een signaaltest te doen op het hoofdnetwerk en fine te tunen. Deze is binnen gekomen en heeft gewoon gezegd dat dit niet mogelijk is en is dus meteen weggegaan.
Service vanuit UPC vindt ik netjes en ze willen er veel aan doen, Jordy heeft mij netjes gebeld en geprobeerd te helpen maar de ervaring nu is dat ze eigenlijk niets met de horizon box en het signaal kunnen doen.
UPC zorg dat het nou een probleemloos werkt, en geef mij nu eens een goede oplossing!!!!!!!!!
Of moet ik naar het "oude" systeem terug......
O ja er zijn ook best goede dingen te vertellen de beeldkwaliteit is geweldig, en het internet geeft bij mij ook geen problemen.

]
Volkomen crazy dus.